تاریخ انتشار: 1402/01/04 21:25
تحلیل دیدار ایران و روسیه از زبان کارشناس فوتبال؛
کد خبر: 8761

مجید جلالی: فقط در 15 دقیقه ابتدایی بازی متفاوت بودیم / درباره تیم ملی نباید غلو کرد

کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی در پانزده دقیقه اول دیدار با روسیه مدلی که برای آینده در نظر دارد را نشان داد.
مجید جلالی: فقط در 15 دقیقه ابتدایی بازی متفاوت بودیم / درباره تیم ملی نباید غلو کرد

مجید جلالی، از کارشناسان و مربیان فوتبال ایران درباره دیدارشب گذشته ایران و روسیه گفت: در شکل بازی تیم ملی تنها در ۱۵ دقیقه اول شرایط متفاوتی را دیدیم. یعنی در آن دقایق تیم ملی نشان داد که برای آینده چه مدلی را مد نظر دارد.

وی در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» افزود: در بقیه دقایق این دیدار بچه‌ها از معیارهای ابتدایی فاصله گرفتند و برگشتند سر کار همیشگی‌شان و همه چیز عادی شد. اما تکرار می‌کنم در ۱۵ دقیقه ابتدایی چیزی را دیدیم که می‌تواند برای آینده خوب باشد منتهی اجرایی کردن آن نیاز به زمان دارد.

جلالی ادامه داد: تیم ملی با روش ۲-۴-۴ بازی می‌کرد و در تمام طول مسابقه هافبک‌های کناری ما پای مخالف بودند و وقتی شما با دو مهاجم نوک بازی می کنید، انتخاب این روش طبیعی است. بار دیگر باید تاکید کنم که اجرایی کردن برخی برنامه ها زمان می خواهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر سرمربی تیم ملی که این نمایش را یکی از بهترین بازی های سالیان اخیر دانسته موافق است، گفت: تیم ما دیروز خوب بازی کرد اما فعلا نباید درباره این تیم غلو کنیم و همچنین نباید عجله داشته باشیم.

جلالی درباره غیبت سردار آزمون گفت: ما نمی دانیم بین این بازیکن و سرمربی تیم ملی چه صحبت هایی رد و بدل شده است و چگونه مجوز غیبت گرفته، پس بهتر است فعلا درباره این موضوع نظری ندهم. فقط این  را باید بگویم که اصل و نطقه شروع همه موفقیت ها و بحران ها نظم است.

وی درباره انتقادات به کادر فنی تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم برای تغییرات برنامه داشته باشند و اتفاقاتی رخ بدهد.

شایان ذکر است تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تداراکاتی با سرمربی جدید، شب گذشته برابر روسیه با نمایش یک بازی قابل قبول به تساوی یک بر یک رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv584

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیگ شروع نشده اختلاف کی‌روش با لیگ برتر آغاز شد