//
کدخبر: ۳۹۲۱۰۸ //

واکنش ستاره بایرن مونیخ به اخراج ناگلزمان: باورم نمی‌شود!

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ، از شنیدن خبر برکناری یولیان ناگلزمان از هدایت این تیم شوکه شد.

واکنش ستاره بایرن مونیخ به اخراج ناگلزمان: باورم نمی‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری از رسانه‌های آلمانی شب گذشته از قطعی شدن اخراج ناگلزمان از سرمربیگری بایرن مونیخ خبر دادند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که تمرینات بایرن به دلیل وقفه دیدارهای ملی تعطیل است و این مربی آلمانی برای سپری کردن تعطیلاتش راهی اتریش شده است. 

گفته می‎‌شود کسب نتایج نه چندان خوب در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا دلیل تصمیم مدیران بایرن برای برکناری او بوده و آنها با توماس توخل برای جانشینی این مربی جوان به توافق رسیده‌اند که به زودی روی نیمکت این تیم در آلیانز آرنا خواهد نشست. 

بازیکنان بایرن که شب گذشته برای تیم‌های ملی کشورشان به میدان رفته بودند، از جنجالی که در عرض چند ساعت پیرامون این تیم به وجود آمد خبر نداشتند و از شنیدن آن متعجب شدند. 

کانسلو شب گذشته در ترکیب تیم ملی پرتغال برابر لیختن اشتاین به میدان رفت و پس از پیروزی 0-4 تیمش در این دیدار و در جریان صحبت با خبرنگاران از شنیدن این خبر شوکه شد و واکنش او و خنده‌های عصبی‌اش توجه بسیاری را جلب کرد. 
این بازیکن در واکنش به این خبر گفت:« اصلا از این موضوع خبر نداشتم. باورم نمی‌شود و تعجب کردم. می‌خواهم از آقای ناگلزمان تشکر کنم، او کسی بود که من را در بایرن خواست. چنین اتفاقی باعث شده که ندانم دقیقا باید چه حرفی بزنم اما امیدوارم که همیشه در هر کاری تا آخر عمرش موفق باشد. 

او همچنین درباره کار با مربی جدید در بایرن اضافه کرد:« هر زمان که مربی جدیدی بیاید سعی می‌کنم تا جایی که می‌شود با او سازگار شوم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود چون ما بازی‌های مهم بسیاری در پیش داریم و وارد مرحله سرنوشت‌سازی از فصل شده‌ایم. بایرن تیمی است که از نظر فردی و جمعی آماده خواهد بود که در تمامی رقابت‌های ممکن به قهرمانی برسد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان