//
کدخبر: ۳۹۲۱۰۳ //

طلایی‌پوشان اصفهانی و سخت‌ترین ماموریت سال؛ حفظ صدر و رسیدن به جام

شاگردان «ژوزه مورایس» برای حفظ صدر جدول در سال جدید، روزهای دشواری را در مقابل خود می‌بینند.

طلایی‌پوشان اصفهانی و سخت‌ترین ماموریت سال؛ حفظ صدر و رسیدن به جام
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و پرسپولیس با وجود رقابت تنگاتنگ در پایان سال 1401 نتوانستند در قامت صدرنشین کارشان را به پایان ببرند و سپاهان اصفهان با هدایت ژوزه مورایس موفق شد یکه‌تاز جدول لیگ برتر بماند و همچنان از طلایی‌پوشان اصفهانی به عنوان شانس اول قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم یاد می‌شود. سپاهانی‌ها که بیشترین صدرنشینی را در فصل جاری داشته‌اند، حالا در 7 هفته باقی‌مانده از لیگ برتر باید موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کنند تا بتوانند در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرند.

طلایی‌پوشان اصفهانی با وجود آنکه از قرعه مناسب‌تری نسبت به رقبای خود در هفته‌های پایانی برخوردار هستند و دیگر با استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان مسابقه‌ای در فصل جاری نخواهند داشت، اما در 3 بازی آینده می‌تواند سرنوشت آن‌ها دستخوش تغییر شود و اگر شاگردان مورایس بتوانند با حداکثر امتیاز از 3 بازی آینده گذر کنند، بدون‌شک در یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار خواهند گرفت.

به دنبال جبران 2 امتیاز از دست رفته

سپاهان اصفهان در نیم‌فصل نخست در فاصله هفته نهم تا یازدهم، در 3 مسابقه مقابل تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، تراکتور تبریز و مس رفسنجان قرار گرفت که طلایی‌پوشان در این 3 مسابقه، 7 امتیاز به‌دست آوردند. نکته مهم و جالب‌توجه اینکه فرصت‌سوزی سپاهانی‌ها در پایان هفته یازدهم و دیدار با مس رفسنجان باعث شد تا آن‌ها در فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول در رتبه چهارم جدول قرار گیرند اما حالا در شرایطی متفاوت آن‌ها قرار گرفته‌اند.

شاگردان مورایس برای حفظ صدرنشینی در سال جدید و قدم برداشتن در مسیر قهرمانی، راهی جز کسب حداکثر امتیاز در 3 بازی آینده ندارند. بدون‌شک تکرار لغزش انجام شده در دور رفت می‌تواند به قیمت از دست رفتن صدر جدول باشد و رویارویی با صنعت‌نفت متحول‌شده با عبدالله ویسی و تراکتور و مس رفسنجان که جزو تیم‌های بالانشین جدول هستند، نشان می‌دهد که طلایی‌پوشان کار آسانی برای حفظ صدرنشینی ندارند.

«مورایس» و غیبت ستارگان

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در شرایطی دور جدید تمرینات تیمش را باید مدیریت کند که 6 بازیکن طلایی‌پوش در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند. سپاهانی‌ها روز جمعه هفته آینده (یازدهم فروردین‌ماه) در خانه باید به مصاف صنعت‌نفتِ قعرنشین بروند و بازیکنان ملی‌پوش بعد از دیدار تیم‌های ملی ایران و کنیا که روز هشتم فروردین‌ماه به انجام می‌رسد، به اصفهان بازخواهند گشت.

مورایس به جز نگرانی از مصدومیت‌های احتمالی برای ستارگان تیمش در اردوی ملی، محمد دانشگر را هم به دلیل محرومیت در دیدار بعدی مقابل صنعت‌نفت در اختیار ندارد تا با چالش‌های پرشمار، طلایی‌پوشان اصفهانی در قامت تیم صدرنشین لیگ برتر کار خود را در سال جدید آغاز کنند. سپاهان بعد از 7 سال در سودای قهرمانی در لیگ برتر است و شاگردان مورایس برای طلسم‌شکنی و فتح جام، راهی جز حفظ صدر جدول ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان