//
کدخبر: ۳۹۲۰۹۲ //

پرونده دردسرساز بازیکن استقلالی دوباره به فیفا رفت | باشگاه گفت با من مذاکره نمی کند و منتظر حکم است!

پادوانی مدافع سابق استقلال که چند فصل پیش در جریان مسابقه استقلال و فولاد خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. پادوانی در آن مسابقه به دلیل ضایعه نخاعی، دیگر نتوانست به فوتبال خود ادامه بدهد و ویلچرنشین شد تا در ادامه از استقلال به فیفا شکایت کند. رد شکایت ۹ میلیون دلاری پادوانی در فیفا باعث شد تا مدافع برزیلی به دادگاه عالی ورزش برود و شکایتش را پیگیری کند. پس از گذشت نزدیک به سه فصل دادگاه CAS بعد از بررسی شواهد، درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری پادوانی را رد کرد و باشگاه استقلال در این پرونده حقوقی جنجالی برنده اعلام شد تا آبی‌ها تنها محکوم به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار بشوند. باوجود این محکومیت و گذشت چند ماه، باشگاه استقلال از پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به علاوه جرایم دیرکرد خودداری کرده است. پادوانی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: استقلال باید ۱۰۰ هزار دلار به من پرداخت کند. من حتی شماره حسابم را به باشگاه اعلام کردم اما آنها پولی نداده‌اند. بازیکن برزیلی تاکید کرد: حتی فیفا هم به استقلال تاکید کرده است پول را به حسابم بریزد اما آنها می‌گویند پولی ندارند! مدافع سابق استقلال در ادامه از باز شدن مجدد پرونده‌اش علیه استقلال در فیفا هم خبر داد. پادوانی گفت: فعلاً این پرونده به مرحله رای نرسیده است. وکیل من این درخواست را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال و فیفا با بازگشایی پرونده موافقت کرد. اکنون باید منتظر مراحل بعدی باشیم. بازیکن برزیلی تاکید کرد: نمی دانم نتیجه این پرونده که ارتباطی با پرونده قبل ندارد چه زمانی مشخص می‌شود. من به استقلال پیشنهاد دادم و باشگاه اعلام کرد با من مذاکره نمی‌کند و منتظر تصمیم فیفا است.

پرونده دردسرساز بازیکن استقلالی دوباره به فیفا رفت | باشگاه گفت با من مذاکره نمی کند و منتظر حکم است!
به گزارش فرتاک نیوز،

  پادوانی مدافع سابق استقلال که چند فصل پیش در جریان مسابقه استقلال و فولاد خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

پادوانی در آن مسابقه به دلیل ضایعه نخاعی، دیگر نتوانست به فوتبال خود ادامه بدهد و ویلچرنشین شد تا در ادامه از استقلال به فیفا شکایت کند.

رد شکایت ۹ میلیون دلاری پادوانی در فیفا باعث شد تا مدافع برزیلی به دادگاه عالی ورزش برود و شکایتش را پیگیری کند.

پس از گذشت نزدیک به سه فصل دادگاه CAS بعد از بررسی شواهد، درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری پادوانی را رد کرد و باشگاه استقلال در این پرونده حقوقی جنجالی برنده اعلام شد تا آبی‌ها تنها محکوم به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار بشوند.

باوجود این محکومیت و گذشت چند ماه، باشگاه استقلال از پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به علاوه جرایم دیرکرد خودداری کرده است.

پادوانی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: استقلال باید ۱۰۰ هزار دلار به من پرداخت کند. من حتی شماره حسابم را به باشگاه اعلام کردم اما آنها پولی نداده‌اند.

بازیکن برزیلی تاکید کرد: حتی فیفا هم به استقلال تاکید کرده است پول را به حسابم بریزد اما آنها می‌گویند پولی ندارند!

مدافع سابق استقلال در ادامه از باز شدن مجدد پرونده‌اش علیه استقلال در فیفا هم خبر داد. پادوانی گفت: فعلاً این پرونده به مرحله رای نرسیده است. وکیل من این درخواست را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال و فیفا با بازگشایی پرونده موافقت کرد. اکنون باید منتظر مراحل بعدی باشیم.

بازیکن برزیلی تاکید کرد: نمی دانم نتیجه این پرونده که ارتباطی با پرونده قبل ندارد چه زمانی مشخص می‌شود. من به استقلال پیشنهاد دادم و باشگاه اعلام کرد با من مذاکره نمی‌کند و منتظر تصمیم فیفا است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان