//
کدخبر: ۳۹۱۰۱۰ //

یوونتوس و منچستریونایتد بدون دردسر صعود کردند/ جشنواره گل فاینورد در روز گلزنی جهانبخش

در مرحله یک هشتم نهایی ایگ اروپا تیم فاینورد با گلزنی ملی چوش ایرانی خود به مرحله بعد صعود کرد و منچستریونایتد و یوونتوس هم با یک گل پیروز شدند.

یوونتوس و منچستریونایتد بدون دردسر صعود کردند/ جشنواره گل فاینورد در روز گلزنی جهانبخش
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار ابتدایی دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا ۴ برنده داشت که منچستریونایتد، یوونتوس، فاینورد و فنرباغچه بودند.

منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه بتیس به مصاف این تیم رفت و با تک‌گل مارکوس رشفورد در دققه ۵۵ موفق شد حریف را ۱-۰ شکست دهد. یونایتد در مجموع ۵-۱ حریفش را شکست داد.

رئال بتیس - منچستریونایتد

در دیگر دیدار مهم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز  یوونتوس در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و با دو گل دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیزا در دقایق ۴۵ و ۹۰ به برتری رسید. یوونتوس هم در مجموع ۳-۰ برنده شد و به مرحله بعد رسید.

فرایبورگ - یوونتوس

فاینورد نیز در شبی که علیرضا جهانبخش هم گل زد و هم پاس گل داد، مقابل شاختار دونتسک را با نتیجه ۷ بر یک گلباران کند. سانتیاگو خیمنس در دقیقه ۹، اورکون کوجکو در دقایق ۲۴ و ۳۸، عثامه ادریسی در دقایق ۴۹ و ۶۰، علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۴ و دانیلو در دقیقه ۶۷ برای فاینورد گل زدند. تنها گل شاختار را کوین کلسی در دقیقه ۸۷ زد.

فاینورد - شاختار

فنرباغجه در خانه خودش با یک گل از سد سویا گذشت، اما این یک گل برای صعود کافی نبود و سویا با برد ۲-۰ در بازی رفت به مرحله بعد رسید. انر والنسیا  در دقیقه ۴۱ تنها گل تیم ترکیه‌ای را زد.

فنرباغچه - سویا

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان