//
کدخبر: ۳۹۰۴۷۰ //

زارعی: نه فدراسیون کم گذاشت و نه کادر فنی

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست در برابر عراق از صعود به نیمه نهایی جام ملت ها و جام جهانی باز ماند.

زارعی: نه فدراسیون کم گذاشت و نه کادر فنی
به گزارش فرتاک نیوز،

بررسی دلیل این شکست و ناکامی تیم ملی جوانان از نگاه مرد شماره یک این تیم یعنی ادیب زارعی که بدون تیم استT در نوع خود می تواند جالب باشد. این دروازه بان بلند قامت بوشهری که بعد از بازی های خوب به همراه شاهین بوشهر در لیگ یک به اردوی تیم ملی جوانان راه پیدا کرد ابتدا در خصوص اینکه چرا بدون تیم است؛ گفت: من در تیم شاهین بوشهر بازی می کردم. بعد از اینکه از  این تیم جدا شدم با چند پیشنهاد مواجه شدم اما اردوی های مکرر تیم ملی جوانان و اینکه باید برای حضور در مسابقات جام ملت ها آماده می شدیم، دیگر فرصت نبود به پروسه حضور در یک تیم و قرارداد فکر کنم و همه فکر و ذکرم تیم ملی جوانان بود.

دروازه بان تیم ملی جوانان پیرامون عدم صعود تیم به نیمه نهایی بازی ها و در نهایت جام جهانی گفت: من در جایگاهی نیستم که تیم را از نظر فنی ارزیابی کنم. در اینباره باید کارشناسان نظر بدهند. اما از نزدیک به چشم دیدم که فدراسیون فوتبال در حد توان دو سال برای این تیم زحمت کشید. هم چنین تک تک اعضای کادر فنی و سایر اعضای تیم. همه دست به دست هم دادیم که به جام جهانی صعود کنیم و انصافا هم تیم شایسته ای برای صعود بودیم. اما خب نشد. آقا صمد هم همان طور که گفتند تیم در بازی با عراق نتوانست آن تیم همیشگی باشد. حیف شد. انشاالله که نسل بعد از ما به جام جهانی صعود کنند و به این افتخار بزرگ دست پیدا کنند. اینجا به نوبه خود از اعتماد کادر فنی به خصوص آقا صمد و هم چنین آقای مهدی حیدری مربی دروازه بان های تیم تشکر می کنم.

ادیب زارعی در پاسخ به این سوال که کمتر از فوتبال بوشهر دروازه بان به فوتبال باشگاهی معرفی شده و عادت کرده بودیم ستاره ها را در این شهر بیشتر مهاجم ببینیم!، گفت: فوتبال بوشهر در همه پست ها استعداد دارد. حیف که در شهر ما اسپانسری نیست که از تیم ها حمایت کند. آنقدر در کوچه پس کوچه های شهر بوشهر و دیگر شهرها و حتی روستای این استان استعداد وجود دارد که هر ساله فوتبال بوشهر می تواند چند ستاره به فوتبال ایران معرفی کند. موضوع دردناک این است که در این شهر تیم ها به حال خود رها شده اند و در جایی که خالی از استعداد است قوی ترین اسپانسر ها برای حمایت از فوتبال وجود دارند.

دروازه بان تیم ملی جوانان هم چنین در مورد گلی که در ثانیه های پایانی بازی دریافت کرد؛ گفت: برتری عددی در دفاع با ما بود و با توجه به اینکه مهاجم حریف مدافع ما را جا نگذاشته بود، تصور نمی کردم به آسانی به توپ ضربه بزند اما این کار را کرد و از دست من کار ساخته نبود. تقصیر کسی نبود. در فوتبال این تیم است که گل می زند و این تیم است که گل می خورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان