//
کدخبر: ۳۹۰۳۳۶ //

فولام ۰-۳ آرسنال: راحت‌ترین سه امتیاز ممکن

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۰ فولام را شکست بدهد.

فولام ۰-۳ آرسنال: راحت‌ترین سه امتیاز ممکن
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان میکل آرتتا در این دیدار خارج از خانه کاملا برتر از حریف بودند و با زدن سه گل در همان نیمه اول، به یک پیروزی شیرین رسیدند.

آرسنالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، روی فرار گابریل مارتینلی رو ارسال روی دروازه فولام، توپ بعد از دفع توسط برند لنو به آنتونی رابینسون برخورد کرد و وارد دروازه میزبان شد اما بعد از کمک گرفتن داور ازVAR مشخص شد که مارتنیلی در هنگام دریافت توپ از ژاکا در آفساید قرار داشته است و این گل مردود اعلام شد.
اما تنها 5 دقیقه بعد، توپچی‌ها به گل اول رسیدند. روی ضربه کرنر لئاندرو تروسار از سمت راست دروازه فولام بود که گابریل ماگالائش بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و آرسنال را پیش انداخت.
برتری آرسنالی‌ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکت از سمت چپ، ارسال تروسار روی تیر دوم به مارتینلی رسید و او هم با استفاده از تعلل رابینسون، با ضربه سر کار را تمام کرد.
بعد ازاین گل تیم میزبان تا اندازه‌ای پیش کشید اما در دقیقه 35، چیزی نمانده بود که آرسنال به گل سوم برسد اما گرانیت ژاکا نتوانست از پاس در عمق عالی مارتین اودگارد استفاده کند و این فرصت از دست رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه هم داشتند اما در وقت‌های تلف شده بود که آرسنال به گل سوم رسید. این بار هم تروسار بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را مارتین اودگار بعد از یک مهار خوب، با ضربه ای دقیق تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود آرسنال به پایان برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان