//
کدخبر: ۳۹۰۱۰۵ //

پشت پرده شادی گل عجیب مهاجم پرسپولیسی

رضا کرملاچعب مهاجم ون پارس به قولش برای انجام شادی گل عمل کرد.

پشت پرده شادی گل عجیب مهاجم پرسپولیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

 ون پارس اصفهان در این هفته از رقابت‌های لیگ یک، با نتیجه چهار بر صفر ساپیا رده چهارمی را در هم کوبید تا با ۳۴ امتیاز خودش را به جمع مدعیان برساند.

رضا کرملاچعب، مهاجم ون پارس در خصوص این بازی گفت: بعد از نتیجه بدی که هفته گذشته مقابل مس شهر بابک کسب کردیم، تمام تمرکز خود را برای تقابل با سایپا گذاشتیم. چند روز قبل از بازی آقای توتونی همیشه می‌گفتند که ما می‌توانیم این دیدار را با اختلاف دو گل پشت سر بگذاریم. ساپیا تیم ضعیفی نبود اما ما می‌دانستیم که چگونه باید مقابل آن‌ها بازی کنیم. ساپیا تیمی قابل احترام است ولی ما سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم چرا که این دیدار یک بازی ۶ امتیازی بود.

او در خصوص دبل خود در این دیدار ادامه داد: خدا را شکر توانستم دو گل به ثمر برسانم و باعث خوشحالی مجموعه تیم شوم. اما تمام کار را بچه ها کردند و من فقط زحمت آن‌ها را به ثمر نشاندم. از این بابت که توانستم خودم را در این تیم به عنوان مهره اصلی و گلزن مطرح کنم، بسیار خوشحالم. البته من یک گل دیگر به ثمر رساندم که داور به اشتباه آفساید گرفت. دوست داشتم در این بازی هت‌تریک کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

این بازیکن در رابطه با شادی گل عجیبش، توضیح داد: شادی گل اولم‌ به نوعی الهام گرفته از بازی فیفا است، من زمانی که در فوتبال فنلاند بازی می‌کردم یک بار این کار را انجام دادم، روز قبل از بازی با یک دوست فنلاندی در این مورد صحبت کردیم و خندیدیم. من به او گفتم فردا بازی داریم اگر موفق به گلزنی شوم، حتما این شادی را دوباره انجام می‌دهم که خدا را شکر گل زدم و به قولم عمل کردم.

مهاجم شوشتری ون پارس درباره پنالتی سایپا، افزود: نمی‌توانم در مورد پنالتی بودن یا نبودن آن صحنه نظر قطعی بدهم اما به هر حال این تصمیم گرفته شد و خدا را شکر احمد مهرابی توانست این ضربه را مهار کند. مهرابی این هفته‌ها خیلی به ما کمک کرد ‌و واقعا یکی از گلرهای با استعداد فوتبال ایران است. امیدوارم عملکردش خیلی بیشتر از گذشته و حال، دیده شود.

وی در خصوص وضعیت فعلی ون پارس و هدف این تیم در آینده، افزود: هدف ما این است که به عنوان تیم دوم صعود کنیم و برای رسیدن به این مهم تلاش زیادی داریم. شمس آذر اخلافتش را با تیم‌های دیگر افزایش داد و تقریبا قهرمانی این تیم مسجل است اما ان‌شالله تیم صعود کننده دوم ما هستیم. شک نکنید فقط به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنیم، چرا که ما تنها پنج امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. ما با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا با حفظ این روند به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

کرملاچعب در مورد استعفا مجتبی توتونی سرمربی ون پارس ترجیح داد حرفی نزند: بهتر است من در مسائل فنی دخالت نکنم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان