//
کدخبر: ۳۹۰۰۴۴ //

امباپه پشیمان شد ولی رئال دیگر او را نمی‌خواست!

مارکا مدعی است کیلیان امباپه اواخر تابستان گذشته از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی پشیمان شده و در تماس با رئال مادرید خواهان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی شده است.

امباپه پشیمان شد ولی رئال دیگر او را نمی‌خواست!
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالی‌که بعد از شکست پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ و حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان اروپا آینده کیلیان امباپه در این تیم بار دیگر به موضوع موردعلاقه رسانه‌ها تبدیل شده است، مارکا در گزارشی ادعایی جنجالی درباره این ستاره فرانسوی مطرح کرد.

بعد از اینکه رئال مادرید مدت‌ها کوشید امباپه را برای پیوستن به رئال متقاعد کند او در نهایت قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کرد تا رئالی‌ها به شدت خشمگین شوند. مارکا ولی مدعی است امباپه در اواخر تابستان از تصمیم خود پشیمان شده و در تماسی با رئال خواهان پیوستن به این تیم شده است.

1830711

در گزارش این نشریه اسپانیایی ادعا شده که رئال مادرید در پاسخ به تماس امباپه به او گفته دیگر تمایلی برای جذب او ندارد مگر اینکه ستاره فرانسوی انتظارهای مالی خود را کاهش دهد. رئالی‌ها در پاسخ به درخواست امباپه از رفتار او در طول تابستان هم اظهار ناراحتی کرده‌اند.

این گزارش در حالی مطرح می‌شود که بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان گزارش‌های متعددی حاکی است او آماده است تا پی‌اس‌جی را مجبور کند تابستان آینده با جدایی او موافقت کند. در قرارداد امباپه با باشگاه فرانسوی بندی وجود دارد که با فعال شدن او ستاره فرانسوی تا 2025 در این تیم ماندگار خواهد شد اما امباپه تصمیم گرفته است به پی‌اس‌جی فشار بیاورد تا او را از تابستان همین امسال به فروش بگذارد.

امباپه تابستان گذشته بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را با پاری سن ژرمن امضا کرد. بر اساس این قرارداد او هفته‌ای 6 میلیون یورو از این باشگاه دستمزد می‌گیرد. در بخش دیگری از این قرارداد برای او پاداش 180 میلیون یورویی لحاظ شده که حتی در صورتی‌که امباپه پیش از پایان قراردادش در سال 2024 پاریس را ترک کند باید تمام و کمال به او پرداخت شود.

1830712

با اینکه امباپه قصد جدایی از پی‌اس‌جی را دارد، ولی به واقعیت تبدیل شدن این خواسته او دشوار به نظر می‌رسد. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند پی‌اس‌جی هیچ تمایلی برای فروش این ستاره خود ندارد. کریستوف گالتیه سرمربی پی‌اس‌جی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود اصرار داشت که امباپه تا پایان قراردادش در پاریس خواهد ماند. به نظر می‌رسد این صحبت‌های گالتیه بازتاب‌دهنده نظر مدیریت قطری باشگاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان