//
کدخبر: ۳۸۹۶۰۴ //

فرصت‌سوزی ستاره آلومینیوم؛ هفته نه به کلین‌شیت در فوتبال ایران!

در هفته ناکامی «علیرضا بیرانوند»، دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک هم ناکام در ثبت کلین‌شیت بود.

فرصت‌سوزی ستاره آلومینیوم؛ هفته نه به کلین‌شیت در فوتبال ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم مقابل تراکتور ناکام در ثبت کلین‌شیت بود و نتوانست شمار کلین‌شیت‌هایش در لیگ بیست‌ودوم را به عدد 13 برساند. بیرانوند در شرایطی نتوانست در تبریز دروازه‌اش را بسته نگه دارد و 2 گل دریافت کرد، که یکی از رقبای اصلی او در تیم ملی و در لیگ برتر یعنی پیام نیازمند هم در اصفهان نتوانست در مقابل هوادار کلین‌شیت کند تا 2 دروازه‌بان ملی‌پوش، هفته بیست‌ودوم را بدون کلین‌شیت به پایان ببرند. غیبت محمدرضا اخباری مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت هم باعث شد تا جایگاه او در جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها هم تغییر نکند.

حسین پورحمیدی، کریستوفر کنت و حسین حسینی دروازه‌بانانی بودند که روز گذشته شانس کلین‌شیت داشتند تا بتوانند در کورس برای دستکش طلایی رقابت کنند؛ پورحمیدی به‌دنبال آن بود که بتواند خود را یکه‌تاز جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها کند و کنت و حسینی هم در تلاش بودند تا بتوانند خود را مدعی دستکش طلایی کنند.

پنالتی پرماجرا علیه ستاره آلومینیوم

دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک بعد از ناکامی علیرضا بیرانوند در ثبت کلین‌شیت به‌دنبال آن بود تا بتواند خود را به‌تنهایی در رتبه اول جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار بدهد. حسین پورحمیدی انگیزه زیادی داشت تا در انزلی بتواند مقابل ملوان کلین‌شیت کند و در نیمه اول هم موفق در ثبت کلین‌شیت بود اما در نیمه دوم، اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوان باعث شد تا ملوانی‌ها در آستانه گلزنی قرار بگیرند. میلاد شعبانلو توانست از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کند، البته که پورحمیدی مسیر توپ را درست تشخیص داد اما ناکام در مهار کامل توپ بود تا کلین‌شیت او از بین برود و همچنان با 12 کلین‌شیت مشترکاً در کنار علیرضا بیرانوند در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها حضور داشته باشد.

اشتباهات عجیب «کنت» و «حسینی»

کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد روز گذشته در کرمان به دنبال یازدهمین کلین‌شیت خود بود تا بتواند خود را در یک‌قدمی پورحمیدی و بیرانوند قرار بدهد اما اشتباه عجیب کنت در خروج از دروازه و غفلت از مدافع پیش‌تاخته و استرالیایی مس باعث شد تا خیلی زود دروازه فولاد در کرمان باز شود و کنت نتواند برای دومین بازی پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا شمار کلین‌شیت‌های این دروازه‌بان اتریشی هم روی عدد 10 بماند.

حسین حسینی هم امید زیادی داشت تا در هفته مصدومیت اخباری و ناکامی کنت، خود را بتواند به جمع دروازه‌بانان 10 کلین‌شیته لیگ اضافه کند اما اشتباه عجیب دروازه‌بان شماره یک استقلال در خروج از دروازه و ناکامی در مهار پاس رضا شکاری باعث شد تا در مقابل دروازه خالی استقلال، آرمین سهرابیان گلزنی کند و حسینی برای دومین بازی متوالی ناکام در ثبت کلین‌شیت باشد.

در پایان هفته بیست‌ودوم، صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها تغییری نکرد و علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی با 12 کلین‌شیت همچنان صدرنشین هستند. محمدرضا اخباری و کریستوفر کنت هم با 10 کلین‌شیت مشترکاً در رتبه سوم هستند و حامد لک هم توانست با درخشش مقابل صنعت‌نفت، با 10 کلین‌شیت خود را به رتبه سوم مشترک برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان