//
کدخبر: ۳۸۹۴۸ //

تکلیف نامشخص چند بازیکن سرشناس فوتبال

سه هفته مانده به شروع لیگ برتر هنوز تکلیف چند بازیکن نامدار فوتبال ایران مشخص نشده است.

تکلیف نامشخص چند بازیکن سرشناس فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی طارمی همچنان یکی از ابهامات فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود، او با پرسپولیس قرارداد دارد اما ساز جدایی کوک کرده است.

بازیکنان دیگری وجود دارند که از همان شروع نقل و انتقالات بدون تیم بودند اما با گذشت بیش از یک ماه نتوانستند تیم جدید خود را انتخاب کنند.

۱۰ بازیکن مطرح بدون تیم ایران عبارتند از؛

 

۱.آندرانیک تیموریان

کاپیتان سابق تیم ملی هنوز تیم این فصل خود را انتخاب نکرده است. گفته می شود سایپا گزینه اصلی اوست. تیموریان در دو سال اخیر چندان شرایط خوبی نداشته است. در هر تیم تنها یک نیم فصل دوم آورد و همین عدم ثبات باعث شد تا تیم ملی را از دست بدهد. او برای بازگشت به تیم ملی کار بسیار سختی خواهد داشت.

 

۲.اشکان دژاگه

کاپیتان دوم تیم ملی ایران در یکی، دو سال گذشته نتوانسته حضور پررنگی در دیدارهای باشگاهی داشته باشد. او در ولفسبورگ هم دوام نیاورد. اشکان اگر می خواهد از ترکیب اصلی تیم ملی دور نشود باید این فصل به تیمی برود که به بازی گرفته شود. او فعلا انتخابی نداشته است.

 

۳.رامین رضاییان

دیر یا زود از تیم فصل آینده رضاییان رونمایی می شود. فعلا در تمرینات تیم اوستنده بلژیک شرکت کرده است. گفته می شود اگر رضاییان لژیونر نشود به استقلال می پیوندد.

 

۴.سوشا مکانی

گفته شد که به ایران برگشته تا دوباره فولادی شود اما این اتفاق نیفتاد. فعلا خبری از پیوستن او به تیمی نیست. بازیکنی که زمانی شماره یک پرسپولیس و یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی بود فعلا بدون تیم است.

 

۵.حنیف عمران‌زاده

فصل گذشته راهی لیگ یک شد و سپس با صبا به لیگ برتر بازگشت. عمران زاده فعلا با پیشنهادی دندان‌گیر مواجه نشده است.

 

۶.محسن بنگر

این مدافع پا به سن گذشته عنوان کرده می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد. بنگر فصل قبل روزهای خوبی در تراکتورسازی نداشت و باید دید انتخاب جدیدی برایش مهیا خواهد بود.

 

۷.بهنام برزای

از او به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار استقلال نام برده می شد اما از استقلال جدا شد. برزای هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده است.

 

۸.وحید طالب‌لو

شروع بسیار خوبی در فولاد داشت اما در ادامه با افت و مصدومیت روبرو شد. برای این ملی پوش سابق هم هنوز تیمی پیدا نشده است.

 

۹.ارسلان مطهری

مهاجم جوان فوتبال ایران که زمانی ستاره تیم امید بود تیم ندارد. قرارداد ارسلان مطهری با نفت تهران به پایان رسیده او هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده است.

 

۱۰.احمد آل‌نعمه

یکی از ۲۳ بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود. فصل قبل را در نفت بازی کرد و مشخص نیست تکلیفش چه می شود. قراردادش تمام شده و تیمی انتخاب نکرده است.

 

سایر بازیکنان

رضا نورمحمدی، رضا نوروزی، میلاد میدوادی، مهرداد کفشگری،محمدامین آرام طبع،شهاب کرمی، میثم مجیدی، سامان نریمان جهان و... را هم نباید فراموش کرد.

در این فهرست البته بازیکنان خارجی قرارداده نشده‌اند. به هر حال آنها گزینه بازی در خارج از ایران را هم دارند.

 

منبع: برنامه90
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان