//
کدخبر: ۳۸۸۹۹۷ //

ستاره ناپولی: به‌خاطر گوتی عاشق فوتبال شدم

خویچکا کواراتسخلیا از کودکی هوادار رئال مادرید است و تماشای بازی‌های گوتی او را عاشق فوتبال کرد.

ستاره ناپولی: به‌خاطر گوتی عاشق فوتبال شدم
به گزارش فرتاک نیوز،

درخشش خویچکا کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی در این فصل باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقه‌مند شوند. این بازیکن تابستان گذشته با قراردادی تنها به ارزش 10 میلیون یورو از دینامو تفلیس گرجستان به ناپولی ملحق شد و بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌های ایتالیایی نسبت به خرید او بدبین بودند. 

1807858

اما حالا او به یکی از ارکان اصلی صدرنشینی ناپولی در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا تبدیل شده و به نظر نمی‌رسد که مدت زمان زیادی در شهر ناپل بماند. 
روز گذشته مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا فاش کرد که این بازیکن ارزشمند هوادار رئال است و دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند. اخیرا مصاحبه‌ای نیز از او منتشر شده بود که صحت این ادعا را تایید می‌کرد.

1807856

وقتی از او سوال شد به خاطر کدام بازیکن عاشق فوتبال شده است، پاسخ داد : «گوتی بازیکن محبوبم بود. همیشه به او نگاه می‌کردم و سبک بازی‌اش را دوست داشتم. مدت کمی فوتبالش را دیدم و بعد بازنشسته شد. بعد از گوتی نیز بازیکن محبوبم رونالدو بود. او اسطوره من است. از بچگی طرفدار رئال مادرید بودم.»

1807857

در بازی اخیر ناپولی برابر آینتراخت فرانکفورت در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان او در دقیقه 65 به دی لورنزو با پشت پا پاس داد تا گل دوم ناپولی به ثبت برسد. پاس او مشابه پاس پشت پای به یادماندنی گوتی به بنزما در بازی سال 2009 رئال برابر دپورتیوو لاکرونیا بود. حالا بهتر درک می‌کنیم که گوتی الگوی کواراتسخلیاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان