تاریخ انتشار: 1401/12/11 16:18
کد خبر: 9885

منم سرخیو بوسکتس سلطان ال‌کلاسیکوها/ شبی تاریخی با عبور از مسی و راموس

سرخیو بوسکتس امشب با حضور در ترکیب بارسا برابر رئال مادرید به یک رکورد تاریخی دست خواهد یافت.
منم سرخیو بوسکتس سلطان ال‌کلاسیکوها/ شبی تاریخی با عبور از مسی و راموس

امشب می‌تواند برای سرخیو بوسکتس شبی تاریخی باشد. کاپیتان بارسا در 34 سالگی و احتمالا آخرین فصل حضورش در بارسا این شانس را دارد تا به رکورد بیشترین بازی در ال‌کلاسیکوها برسد. رکوردی که او اکنون به طور مشترک با لیونل مسی و سرخیو راموس در اختیار دارد. مسی و راموس هر دو برای پی اس جی بازی می کنند و بعید است دیگر فرصت بازگشت به بارسا و رئال و حضور در ال‌کلاسیکو را پیدا کنند.

بارسا امشب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان رئال مادرید است و این می تواند چهل و ششمین حضور بوسکتس در ال‌کلاسیکو باشد. هنوز دو ال‌کلاسیکوی دیگر تا پایان فصل خواهیم داشت و بوسکتس می‌تواند رکوردش را به 48 نیز برساند. هر دو بازی بعدی در نوکمپ خواهد بود.

سرخیو بوسکتس

بوسکتس اولین بار در 13 دسامبر 2008 به عنوان بازیکن تعویضی بارسا در ال‌کلاسیکو وارد میدان شد. در دیداری که بارسا 2-0 با گل های اتوئو و مسی رئال را شکست داد. او 28 بار در لالیگا، دو بار در لیگ قهرمانان، هشت بار در کوپا دل ری و هفت بار نیز در سوپرجام اسپانیا برابر رئال به میدان رفته و رکوردش 21 برد، هشت تساوی و 16 باخت است.

امشب کریم بنزما نیز در 35 سالگی برای چهلمین بار در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت و به رکورد جرارد پیکه خواهد رسید. او اگر قراردادش با رئال را تمدید کند و سال های بیشتری بماند، در صورت جدایی بوسکتس از بارسا شانس رسیدن به رکورد او را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbmw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی پی اس جی در مورد مسی و راموس