//
کدخبر: ۳۸۸۶۴۱ //

بهترین گل‌ساز استقلال با شماره ۸۸؛ من مازاد نیستم!

آرش رضاوند از بازیکن مازاد فصل پیش استقلال، تبدیل به موتور محرک تیم ریکاردو سا پینتو شده است.

بهترین گل‌ساز استقلال با شماره 88؛ من مازاد نیستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

ابتدای این فصل کمتر کسی انتظار داشت آرش رضاوند، در استقلال باقی بماند. او نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم، به فولاد رفت و در این تیم احیا شد. فولادی‌ها تلاش زیادی برای خرید دائمی رضاوند کردند اما در نهایت، با استقلال به توافق نرسیدند. گفته می‌شد دلیل اصلی مخالفت آبی‌پوشان برای انتقال رضاوند به فولاد، لجبازی مسئولان استقلال با جواد نکونام بخاطر رد پیشنهاد سرمربیگری این باشگاه بوده است. رضاوند در استقلال ماند و حالا، فصلی رویایی را در این باشگاه پشت سر می‌گذارد.

چهارمین بازیکن لیگ

رضاوند تا هفته بیست و یکم لیگ، فقط سه هفته را بخاطر مصدومیت از دست داده و بازیکنی کلیدی، برای سا پینتو محسوب می‌شود. او دو هفته ابتدایی، روی نیمکت بود و پس از آن، به بازیکن ثابت استقلال تبدیل شد. رضاوند با 5 پاس گل، بهترین گل‌ساز استقلال و دومین گل‌ساز موفق لیگ، پس از ریکاردو آلوز است. او از متریکا، میانگین نمره 7.29 را دریافت کرده و بالاتر از محمد محبی و مهدی قایدی، در صدر جدول بهترین بازیکنان استقلال قرار دارد. در لیگ برتر هم فقط ریکاردو آلوز، شهریار مغانلو و رامین رضاییان نمرات بهتری از او داشته‌اند و رضاوند، در رده چهارم برترین بازیکنان لیگ است.

هفته‌های رویایی

استقلال در هفته‌های اخیر، عملکردی فوق العاده داشته و آرش رضاوند هم بهترین روزهای دوران بازی خود را پشت سر می‌گذارد. او در 4 بازی آخر استقلال، یک گل زده و 4 پاس گل داده است. هفته‌های رویایی رضاوند، مقابل مس کرمان آغاز شد. بازی که او دقیقه 70، با حرکتی پا به توپ و تماشایی، گل پیروزی استقلال را برای جعفر سلمانی ساخت. بازی با نفت مسجدسلیمان، رضاوند گل اول استقلال را زد و با پاسی عمقی برای مهدی قایدی، سازنده گل دوم تیمش بود. در برد 2-0 استقلال مقابل پیکان هم رضاوند پاس گل اول را داد و گل دوم، روی ریباند شوت او به دست آمد. گل این هفته استقلال به نساجی، نمایشی عالی از رضاوند بود. او خودش با توپ ربایی، توانست مالکیت توپ را به نفع تیمش تغییر دهد و با پاسی دقیق برای ارسلان مطهری، پایه‌گذار تک گل تیمش باشد. او در این بازی، 5 موقعیت ساخت که فقط یکی از آن‌ها توسط بازیکنان استقلال به گل تبدیل شدند.

بهترین فرم آرش

عملکرد رضاوند در این فصل، بهترین فرم او در دوران بازی محسوب می‌شود. رضاوند این فصل، تا هفته بیست و دوم روی 6 گل تاثیر مستقیم داشته است. بهترین عملکرد او در تاریخ لیگ، همین میزان تاثیرگذاری در فصل پیش بود. رکوردی که به احتمال قوی رضاوند در هفته‌های آینده، از آن عبور می‌کند. بیشترین تعداد پاس گل رضاوند هم به لیگ نوزدهم و 3 پاس گل او مربوط می‌شود. همین حالا هم رضاوند با 5 پاس گل، بیشتر از همه فصول قبلی بازی توانسته برای تیمش پاس گل بدهد. رضاوند با این فرم تازه، حالا جلوتر از ستاره‌هایی مثل قایدی، محبی، یامگا و مهدی‌پور، امید اول استقلالی‌ها برای گل‌سازی محسوب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان