تاریخ انتشار: 1401/12/09 20:22
کد خبر: 9978

حردانی: هواداران نساجی یار دوازدهم ما مقابل استقلال بودند/ عبدالله‌زاده: می‌توانستیم برنده شویم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با تمجید از هواداران نساجی در دیدار مقابل استقلال گفت که آنها یار دوازدهم تیم‌شان بوده‌اند.
حردانی: هواداران نساجی یار دوازدهم ما مقابل استقلال بودند/ عبدالله‌زاده: می‌توانستیم برنده شویم

صابر حردانی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: می‌توانستیم بازی را ببریم، ولی این اتفاق نیفتاد. استقلال تیم خوب و مدعی است و توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی تصریح کرد: واقعیتش را بخواهید راضی نبودیم، ولی خوب است که اینجا بازی می‌کنیم. هواداران هم یار دوازدهم ما بودند و کلی انرژی دادند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران راجع به تقابل با برادرش صالح حردانی در استقلال گفت: از خودش بپرسید. من سمت راست تیم خودمان بودم.

احمد عبدالله‌زاده هافبک نساجی نیز پس از پایان این دیدار گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم جان‌دار شروع کردند. دنبال گرفتن سه امتیاز بازی بودیم تا آن را تقدیم هواداران نساجی کنیم، ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با شوت زیبای ایوب کلانتری به بازی برگشتیم و می‌توانستیم در ادامه پیروز شویم، ولی این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه نساجی پس از گل استقلال به بازی برگشت، تصریح کرد: استقلال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان ما پس از گل تساوی مصمم‌تر شدند و امید داشتیم به گل دیگر برسیم، ولی نشد که پیروز شویم و آن را تقدیم هواداران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzn84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضربه تازه آجورلو به باشگاه استقلال