//
کدخبر: ۳۸۸۳۶۴ //
سینا اسدبیگی هم پنالتی داد، هم گل زد؛

پرسپولیس ۱- نفت مسجدسلیمان ۰

سینا اسدبیگی که به حریف پنالتی داده بود با زدن گل اول بازی اشتباهش را جبران کرد.

پرسپولیس ۱- نفت مسجدسلیمان ۰
به گزارش فرتاک نیوز،

 در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است. سرخ‌ها پس از پیروزی روحیه بخش در جام حذفی مقابل سپاهان حالا برای پس گرفتن صدر جدول از این تیم اصفهانی تلاش می‌کند.

به نوعی دو تیم محکوم به پیروزی هستند. پرسپولیس با توجه به بازی‌های پر نوسان در نیم فصل دوم دیگر فرصت اشتباه ندارد و از آن طرف نفت مسجد سلیمان، یکی از گزینه‌های اصلی سقوط است و بازی‌های باقی‌مانده برای‌شان حکم فینال را دارد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۱۶:۴۵/ ورزشگاه آزادی/
تیم داوری: کوپال ناظمی، محمد علیپور، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه/ ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

1806474

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو، محمد خرم الحسینی (۲۹- حسین شنانی)، محمود صالحی، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری و پیمان رنجبری
سرمربی: رضا عنایتی

⚽️ شرح گل
پرسپولیس یک - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۲۱: سینا اسد بیگی): یک حرکت ترکیبی خوب از سمت چپ با تشکیل مثلث اسد بیگی، ترابی و امیری شکل گرفت که سانتر بی نقص امیری با صربه سر خطرناک آل‌کثیر همراه شد و دروازه‌بان توپ را برگرداند و پس از آن طی یک رفت و برگشت با دفع ناقص مدافعان نفت، سینا اسدبیگی با شوتی محکم توپ را به گل تبدیل کرد.

⏱ دقایق حساس
دقیقه ۱۲: سینا اسدبیگی در محوطه توپ را لو داد و در ادامه روی اسماعیل بابایی خطا کرد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را به نفع نفت نشان دهد.
دقیقه ۱۳: علیرضا بیرانوند با یک شیرجه عالی دست پیمان میری را خواند و ضربه پنالتی این بازیکن به سمت گوشه سمت راست دروازه بیرانوند توسط این گلر مهار شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

دقیقه ۳۰: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ضربه حنانوف به دست آمد که احمدی توپ را به کرتر فرستاد.
دقیقه ۳۳: ضربه ایستگاهی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه به تیرک برخورد کرد و در این صحنه، نفتی‌ها خوش شانس بودند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان