تاریخ انتشار: 1401/12/06 22:10
مرتضی منصور و تأیید حکم یک ماه حبس
کد خبر: 10137

مدیرعامل جنجالی و خرافاتی راهی زندان شد!

مرتضی منصور، مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر، به دلیل توهین به رئیس الاهلی راهی زندان شد.
مدیرعامل جنجالی و خرافاتی راهی زندان شد!

پس از رد درخواست تجدیدنظر مرتضی منصور، رئیس باشگاه زمالک، در پرونده توهین به محمود الخطیب، رئیس باشگاه الاهلی، این مدیر جنجالی امروز برای اجرای حکم به زندان منتقل شد.

پس از تسلیم خود به دادسرا، مرتضی منصور باید اجرای حکم خود را که یک ماه حبس است، آغاز کند. او پیش از این به یک سال حبس محکوم شده بود که دادگاه تجدید نظر آن را به یک ماه و پرداخت 10هزار پوند مصر تغییر داد. پس از تایید حکم حبس رئیس زمالک، هیئت مدیره این باشگاه نیز امروز یک جلسه فوری تشکیل داد.

محمد عثمان، مشاور حقوقی الاهلی نیز در توییتر خود نوشت: فرد محکوم به نام مرتضی منصور، برای اجرای حکم یک ماه حبس خود، وارد زندان وادی النترون می‌شود. درخواست تجدیدنظر توسط ما به سود محمود الخطیب، رئیس هیئت مدیره باشگاه الاهلی ثبت شده است.

مرتضی منصور جنجالی‌ترین مدیرعامل مصر به حساب می‌آید و به دلیل مصاحبه‌های عجیب و غریبش در کشورهای عربی معروف است. او چندی پیش تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء‌الطبیعی متهم کرده بود.

مدیرعامل جنجالی و خرافاتی راهی زندان شد!

این چهره جنجالی چند وقت پیش نیز گفته بود برای اینکه صلاح به اسطوره‌ای مانند محمود الخطیب (رئیس باشگاه الاهلی) تبدیل نشود، او را جادو کرده‌اند. اظهاراتی که در نهایت منجر به شکایت محمود الخطیب از مرتضی منصور شد.

کمتر از سه هفته پیش و پس از شکست سه بر صفر زمالک در دیدار برابر فارکو، مرتضی منصور مدعی شد که تیمش در معرض یک توطئه نفرت‌انگیز است و برای کناره‌گیری از لیگ مصر، یک جلسه اضطراری را با مدیران باشگاه تشکیل می‌دهد.

شایان ذکر است که زمالک با 32 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر مصر قرار دارد و 8 امتیاز کمتر از الاهلی صدرنشین دارد که دو بازی کمتر انجام داده است.

مدیرعامل جنجالی و خرافاتی راهی زندان شد!

مدیرعامل جنجالی و خرافاتی راهی زندان شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbej2

آخرین اخبار