تاریخ انتشار: 1401/12/06 21:51
بعد از 180 دقیقه موفقیت آمیز؛
کد خبر: 10138

قرعه استراحت برای داوران پرسپولیس و استقلال

پیام و بیژن حیدری پس از قضاوت موفقیت‌آمیز بازی استقلال و پرسپولیس، در این هفته لیگ برتر استراحت خواهند کرد.
قرعه استراحت برای داوران پرسپولیس و استقلال

 اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی اعلام شد که نام پیام و بیژن حیدری، داوران شناخته‌شده فوتبال ایران در بین اسامی 8 داور وسط دیده نمی‌شد که این موضوع تا حدی تعجب آور بود.

با این حال به نظر می‌رسد این دو داور مشهور، همچون دیگر داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، این هفته در لیگ برتر استراحت خواهند کرد تا آماده بازیهای حساس هفته بیست و دوم شوند.

پیام حیدری این هفته قضاوت بازی استقلال - ملوان را برعهده داشت و به گواه کارشناسان، عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشت. برادر او، دکتر بیژن حیدری، در اصفهان بازی پرماجرای پرسپولیس - سپاهان را سوت زد که او هم روز خوبی را سپری کرد.

بیژن حیدری و کمک‌هایش در دو صحنه پنالتی پرسپولیس قضاوت درستی داشتند و همچنین سایر صحنه‌های مشکوک را با موفقیت پشت سر گذاشتند تا تمجید کارشناسان را برانگیزند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر با دو دیدار حساس بین مدعیان قهرمانی در تبریز و سیرجان (پرسپولیس و استقلال) همراه خواهد بود و همچنین جدال ذوب آهن - پیکان و ملوان - آلومینیوم در میانه جدول از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. همچنین سپاهان دیگر مدعی قهرمانی در خانه میزبان هوادار خواهد بود. باید دید از بین این پنج بازی، برادران حیدری کدام دیدار را قضاوت خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndgk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت درست بود؟