تاریخ انتشار: 1401/12/05 12:04
کد خبر: 10216

حزباوی، از لرزش تیرک الهلال تا سفر به ازبکستان

امین حزباوی ستاره ۱۹ ساله فولاد در برابر الهلال نمایش درخشانی داشت و اگر شانس داشت، می‌توانست یک روز درخشان و تاریخی برای باشگاهش بسازد.
حزباوی، از لرزش تیرک الهلال تا سفر به ازبکستان

فولاد برابر الهلال شکست خورد اما هیچ‌زمانی در این دیدار چهره یک تیم ضعیف و ترسو را بازی نکرد. شاگردان حمیدرضا رجبی در این دیدار توانستند با نمایش درخشان تحسین همگان را برانگیزند.

مهم‌ترین حسرت فولادی‌ها در این دیدار قطعا ضربه سر زیبای محمد امین حزباوی مدافع ۱۹ ساله‌شان بود که به تیرک دروازه معیوف خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد. او البته چند ثانیه بعد همین توپ بعد از یک رفت و برگشت به او رسید که شوتش به آسمان رفت.

او که نمایشش، کارشناسان ای‌اف‌سی را به تحسینش وادار کرده بود نشان داد که می‌تواند یک مهره قابل اتکا در قلب خط دفاع فولاد و شاید فوتبال ایران باشد. حزباوی صبح امروز اردوی فولادی‌ها را به مقصد ازبکستان ترک کرد تا به اردوی تیم ملی جوانان بپیوندد. کاپیتان تیم ملی جوانان که شاید حسرت ضربه سرش در دیدار با الهلال تا مدت‌ها با او باشد، باید آن را فراموش کند چرا که فردا روز جدیدی است و باید برای رسیدن دوباره به موفقیت تلاش کنند اگر چه سخت خواهد بود اما شدنی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pggo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت کاپیتان سابق فولاد از نکونام و تیمش