//
کدخبر: ۳۸۷۶۱ //

حادثه/ تیراندازی به هواداران تیم برنده!

سه طرفدار فوتبال توسط گروهی مسلح پس از درگیری بین حامیان تیم های رقیب در ایالت پراک مالزی به ضرب گلوله زخمی شدند.

حادثه/ تیراندازی به هواداران تیم برنده!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سایت روزنامه سان دیلی روز سه شنبه اعلام کرد نزاع بر سر یک بازی فوتبال در یکی از ایالت های مالزی باعث شلیک گلوله به سوی سه مرد شد.بر اساس گزارش منابع پلیس، این سه جوان که 21، 24 و 29 ساله بودند برای مداوا به بیمارستانی در این ایالت منتقل شدند.

تیراندازی زمانی رخ داد که تیم دریم چهار بر صفر در پادانگ ایالت پراک به پیروزی رسید. در این حادثه مردان مسلح به سوی طرفداران تیم منگلمبو شلیک کردند.حال دو تن از افرادی که با گلوله مصدوم شدند، وخیم گزارش شده است.

پلیس مالزی معتقد است که علت شلیک گلوله درگیری بر سر بازی فوتبال بوده که ساعاتی پیش از حادثه انجام شده بود.زین الدین یعقوب معاون پلیس ایالت پراک مالزی ضمن تایید خبر، گفت که تحقیقات پیرامون این حادثه در حال انجام است.

سه متهم مرتبط با این حادثه دستگیر و 7 تن دیگر نیز در ارتباط با این حادثه شناسایی شده اند.

مدت کوتاهی پس از پایان این مسابقه فوتبال، پدر یکی از قربانیان تیراندازی، تماس تلفنی از یک مرد دریافت کرد که از وی خواسته بود پسرش را در خارج از یک فروشگاه در شهر 'منگلمبو' ببیند.پسر این مرد مالزیایی با همراه دو تن از دوستانش که ظاهرا نمی دانست موضوع دیدار چیست به محل رفت که با تیراندازی افراد مسلح مواجه شد.

به رغم اینکه فوتبال مالزی حرف زیادی برای گفتن در عرصه بین المللی ندارد، اما مردم این کشور بسیار مشتاق تماشای بازی فوتبال از جمله بازی های تیم های باشگاهی هستند. تبانی زیادی نیز در فوتبال باشگاهی این کشور انجام می شود.چندی پیش 3 فوتبالیست لیگ برتر مالزی به اتهام تبانی در فوتبال و پرداخت رشوه به مدت هفت روز بازداشت شدند تا تحقیقات پیرامون این جرائم انجام شود.

17 بازیکن عضو یک تیم دسته سومی فوتبال مالزی نیز حدود سه سال پیش به جرم تبانی، به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.یک سال پیش از آن نیز 5 بازیکن و 3 مقام مسئول از همین تیم به محرومیت های مادام العمر محکوم شده بودند.مالزی سال 1994 میلادی نیز 21 بازیکن و مربی را اخراج کرد، 58 بازیکن محروم شدند و 126 بازیکن در آن سال مورد بازجویی قرار گرفتند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان