//
کدخبر: ۳۸۷۴۲۴ //

اشاره رسانه‌های عربستانی به «اشتباه مرگبار» که حکم صعود فولاد را امضا کرد

رسانه‌های معتبر کشور عربستان، اشتباه صالح القمیزی را دلیل اصلی شکست الفیصلی برابر فولاد ایران می‌داند.

اشاره رسانه‌های عربستانی به «اشتباه مرگبار» که حکم صعود فولاد را امضا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

برتری یک بر صفر فولاد ایران مقابل الفیصلی عربستان سبب شد فوتبال کشورمان یک نماینده در جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب داشته باشد.

سایت الریاضیه عربستان، گزارشی با تیتر «لغزش دفاعی به کار الفیصلی در آسیا پایان داد» منتشر کرد و نوشت: الفیصلی دومین باخت خود را در اولین دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد. فولاد نیز که ظرف پنج دوره قبلی حضورش در لیگ قهرمانان تنها یک بار به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافته بود، برای اولین بار به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

همچنین سایت «الکأس» عربستان نوشت: نیمه اول سریع آغاز شد، اما بازی تدافعی بر هر دو تیم تسلط یافت و ترس از دریافت گل اول باعث شد خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشود. با آغاز نیمه دوم، الفیصلی تلاش کرد زهردارتر شود و فولاد را پرس کرد، اما خطر آنچنانی روی دروازه این تیم به وجود نیاورد. پس از گل انصاری روی اشتباه مرگبار مدافع الفیصلی، تیم ایرانی برتری خود را نگه داشت و بازی را آرام کرد تا پیروزی ارزشمندی کسب کند.

سایت «الشرق الاوسط» نیز در مورد این مسابقه گزارش داد: یک اشتباه مرگبار سبب حذف الفیصلی شد. این تیم به صعود نزدیک بود و فولاد خطری جدی روی دروازه الفیصلی ایجاد نکرد. تیم اوزونیدیس برای جبران تلاش کرد و تعدادی بازیکن هجومی وارد زمین کرد که سبب شد الفیصلی کنترل بازی را در اختیار بگیرد، اما این تیم در گلزنی موفق نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان