//
کدخبر: ۳۸۷۱۷۴ //

شرط خاص پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در حالی در اصفهان برگزار می‌شود که هنوز تکلیف نهایی ظرفیت ورزشگاه نقش جهان روشن نشده است.

شرط خاص پرسپولیس برای دیدار با سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس مصاف دوستانه‌ای را با زنیت برگزار کرد که این بازی دوستانه با حضور گرم تماشاگران اصفهانی همراه شد.

این حضور تیم سپاهان را بر آن داشت تا با مذاکره با مدیران استانی با تعداد تماشاگران بیشتر از ۳۰ درصد میزبان تیم پرسپولیس باشد و این درخواست در روزهای آتی به طور رسمی به نهادهای ذیربط ارائه می‌شود.

در حال حاضر تیم‌های لیگ برتری می‌توانند دیدارهای خانگی را با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار کنند. به نظر می‌رسد سپاهان می‌خواهد برای بازی با پرسپولیس میزبان حداکثری تماشاگر باشد تا با روحیه بالا به دیدار با سرخ‌ها برود.

باشگاه پرسپولیس اما به شدت مخالف این درخواست تیم سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است.

این دیدار حساس و نفسگیر روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود درحالی که شاید این استادیوم شاهد حضور تعداد بیشتری تماشاگر باشد. در همین راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس به یک شرط موافق پُر شدن تمامی ظرفیت ورزشگاه نقش جهان است. شرط پرسپولیسی‌ها نیز گویا تقسیم ورزشگاه نقش جهان به صورت ۵۰-۵۰ است!

شرطی که از همین حالا پیش بینی می‌شود با مخالفت صریح اصفهانی‌ها روبه‌رو شود. سپاهان اصفهان حاضر است با همان ۳۰ درصد تماشاگر در نقش جهان به مصاف پرسپولیس برود اما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد ۵۰ درصد این ورزشگاه توسط تماشاگران تیم رقیب پُر شود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان