تاریخ انتشار: 1401/11/29 12:30
نتایج در خارج از زمین تعیین می‌شود؛
کد خبر: 10476

باورنکردنی، انصراف تیم مدعی از ادامه فصل!

در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
باورنکردنی، انصراف تیم مدعی از ادامه فصل!

از هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، در روزی که تیم نصر شانس این را داشت که با برتری در برابر مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات صعود کند. این تیم با نتیجه یک بر یک برابر نماینده رفسنجان متوقف شد و در نهایت در فاصله دو هفته مانده تا اتمام فصل جاری، در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

بعد از این دیدار، بازیکنان و کادر فنی تیم نصر با منتشر کردن ویدئوهایی از اشتباهات داوری در این دیدار، از جمله “شما نمی‌خواهید ما قهرمان شویم” استفاده کردند و مدیر عامل این تیم علاوه بر وارد کردن اتهامات عجیب علیه داور بازی، خبر از احتمال انصراف تیمش از ادامه مسابقات داد.

رمضانی در ابتدای این گفت‌و‌گو گفت: تیم ما به همراه پالایش نفت آبادان و پیکان تهران مدعی‌های لیگ هستند، اما داور دیدار حساس ما از آبادان و تهران بودند. کجای دنیا چنین چیزی ممکن است!؟

او در ادامه افزود: به گفته سرپرست تیم، داور مسابقه ساعت ۱:۴۵ بامداد وارد هتل شد. مگر می‌شود از داوری که ساعت حدودا ١:٤٥ دقیقه صبح به هتل محل اقامت وارد می‌شود توقع یک قضاوت خوب و عادلانه داشت؟ چرا فدراسیون طوری برنامه‌ریزی نکرده بود که ایشان زودتر به هتل برسد؟

مدیر عامل نصر در ادامه به اشتباهات داوری این دیدار اشاره کرد و خبر از انصراف احتمالی تیمش از ادامه لیگ داد: مگر می‌شود یک داور این‌ حجم از اشتباه را در یک مسابقه تکرار کند و این‌ موضوع طبیعی باشد، با این رفتاری که انجام می‌دهند بخش خصوصی از فوتسال فراری می‌شود و تنها یک چیز تداعی میشود و آن هم اینکه نتایج و تکلیف قهرمانی از بیرون زمین تعیین میگردد و مسابقات تشریفاتی است. ما با جلسه اضطراری که تشکیل دادیم و جمع‌بندی که با اعضای هیئت مدیره داشتیم، به احتمال بسیار زیاد از ادامه لیگ انصراف خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39p7x4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فاینورد: دو گل جهانبخش جای تعجب ندارد