تاریخ انتشار: 1401/11/28 04:22
کد خبر: 10527

یوونتوس مقابل نانت متوقف شد/ شکست لورکوزن با ادامه نیمکت‌نشینی آزمون

دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با تساوی و شکست خانگی تیم‌های یوونتوس و بایرلورکوزن به پایان رسید.
 یوونتوس مقابل نانت متوقف شد/ شکست لورکوزن با ادامه نیمکت‌نشینی آزمون

در ادامه بازی‌های دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس ایتالیا در ادامه نتایج نه چندان باثباتش در این فصل، به تساوی خانگی یک - یک مقابل نانت فرانسه رضایت داد.

یوونتوس با گل دقیقه 13 دوشان ولاهوویچ از نانت پیش افتاد، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و با گلی که لودوویچ بلاس در دقیقه 60 برای نانت به ثمر رساند،‌ کار به تساوی کشیده شد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در آلمان نیز تیم بایرلورکوزن که میزبان موناکوی فرانسه بود با نتیجه 3 بر 2 برابر میهمان خود تن به شکست داد. در این بازی که سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن روی نیمکت نشسته بود،‌ موسی دیابی 48 و فلورین ویرتز 59 برای لورکوزن گلزنی کردند و لوکاس هرادسکی 9 (گل به خودی)،‌ کریپین دیاتا 74 و الکس دیساسی در دقیقه 2+90 گل‌های موناکو را زدند.

در دو بازی همزمان دیگر سویا در آندلس میهمان هلندی‌اش تیم آیندهوون را 3 بر صفر شکست داد و اسپورتینگ لیسبون در پرتغال با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم میتیلند دانمارک شد.

دیدارهای دور برگشت پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، ‌پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o5n2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ژاوی: قهرمانی در لیگ اروپا را می‌خواهیم