تاریخ انتشار: 1401/11/24 19:05
کد خبر: 10659

تساوی بدون گل پرسپولیس و هوادار در نیمه نخست/ سرد مثل هوای این روزهای تهران!

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تساوی بدون گل پرسپولیس و هوادار در نیمه نخست/ سرد مثل هوای این روزهای تهران!

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال هوادار بود که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

  ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیل اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سعید صادقی، شیخ دیاباته، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری.

ترکیب هوادار:  محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی، سپهر روزی‌طلب، محمدمهدی مهدی‌خانی، بابک مرادی، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی.

 

داور: حسن اکرمی

دقیقه 8:  هوادار پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شد که ضربه کاشته مسعود شجاعی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: بازیکنان هوادار از جناح راست به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند و سانتر بلند مدافع راست هوادار را بیرانوند زیر تیر افقی دروازه در اختیار گرفت.

دقیقه 18: عیسی آل‌کثیر در سمت چپ محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی قصد داشت که اسماعیلی‌فر را در جلوی دروازه هوادار صاحب موقعیت کند که مدافع پرسپولیس توپ را رها کرد تا به دیاباته برسد، ولی قبل از مهاجم پرسپولیس مدافعان هوادار توپ را دور کردند.

دقیقه 22: بابک مرادی پشت محوطه 18 قدم پرسپولیس، سپهر روزی‌طلب را صاحب توپ کرد که شوت هافبک هوادار با اختلاف کمی از بالای دروازه سرخپوشان بیرون رفت.

دقیقه 23: پس از شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، توپ جلوی پای دیاباته افتاد و ضربه غافلگیرکننده مهاجم آفریقایی پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه ‌به بیرون رفت.

دقیقه 28: با حمله پرتعداد بازیکنان هوادار، بابک مرادی پشت محوطه جریمه با یک پاس زمینی مهدی‌خانی را در داخل محوطه جریمه پرسپولیس را صاحب توپ کرد و ضربه مهاجم هوادار را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

دقیقه 37: گئورگی گولسیانی با نفوذ از مرکز زمین به سمت محوطه جریمه هوادار، با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف گرفت که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: سینا اسدبیگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 44: هواداری‌ها، در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شدند که ضربه بابک مرادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 46: محمد عمری پا به توپ از میانه زمین فرار کرد و شیخ دیاباته را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ولی ضربه دیاباته داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl5q4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار