تاریخ انتشار: 1401/11/22 19:41
آقای گل سابق ترکیب اصلی را رها نمی‌کند؛
کد خبر: 10773

تلاش دیاباته برای حضور در جمع گلزنان برتر (عکس)

شیخ دیاباته مهره طلایی پرسپولیس در بازی با زردپوشان صنعت بود که حالا امیدوار به ادامه روند خوبش است.
تلاش دیاباته برای حضور در جمع گلزنان برتر (عکس)

 با توجه به آمادگی بدنی و مصدومیت‌های تکراری و طولانی دیاباته، برای حضور او در پرسپولیس همواره بحث‌های زیادی وجود داشت. شیخ به پرسپولیس پیوست و در اتفاقی نه چندان دور از تصور در دو مقطع دچار مصدومیت شد.

با این حال، آقای گل سابق فوتبال ایران در چند هفته اخیر آمادگی خوبی پیدا کرده و در دو بازی قبل سرخ‌ها مقابل آلومینیوم و صنعت نفت از ابتدا به میدان فرستاده شد.

شیخ در این هفته بالاخره گل دومش در پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند. او آخرین بار در هفته یازدهم مقابل مس کرمان گل سه امتیازی زده بود و پس از آن، وقفه‌ای طولانی در لیگ به وجود آمد و دیاباته هم با مصدومیت مواجه شد. شیخ دیاباته برای تکمیل بازی خوبش مقابل صنعت نفت با فرصت‌طلبی دبل کرد و خود را سه‌گله و پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد.

با توجه به جذب لئاندرو پریرا و همچنین آمادگی عیسی آل‌کثیر، فضای خط حمله قرمزها رقابتی‌تر خواهد شد. شیخ دیاباته اصلا دلش نمی‌خواهد ترکیب اصلی پرسپولیس را از دست بدهد و امیدوار به ادامه‌دار شدن روند تاثیرگذاری خود در هفته بیستم مقابل هوادار است.

شیخ دیاباته که حدودا هر ۹۵ دقیقه یک گل برای پرسپولیس زده، با توجه به اینکه در صدر جدول گلزنان لیگ، بازیکنان ۶گله حضور دارند، خیلی زود می‌تواند در صورت ادامه گلزنی‌هایش خود را در جمع بهترین گلزنان قرار دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36may4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیخ دیاباته بازی نساجی را هم از دست داد