//
کدخبر: ۳۸۵۹۹ //

۱۲ ورودی و ۹ خروجی برای استقلال

رختکن استقلال نسبت به فصل گذشته در اردوی ارمنستان 12 بازیکن و یک مربی جدید دارد.

12 ورودی و 9 خروجی برای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،
استقلال یکسال بعد از اردوی فصل گذشته خود در ارمنستان دوباره راهی این کشور شد تا اردوی پیش فصل خود را در کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان تکرار کند.

 

حسین حسینی، پادوانی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، فردین نجفی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، حسین حیدری و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که در این فصل برای اولین بار استقلال را در این اردو همراهی می کنند تا لیست استقلال نسبت به فصل گذشته 12 بازیکن تازه وارد داشته باشد.

 

حسینی اردوی پیش فصل استقلالی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و پادوانی نیز به دلیل دیر اضافه شدن به اردوی آبی ها در این اردو حضور نداشت. سجاد شهباززاده هرچند تحت قرارداد استقلالی ها بود اما به دلیل مذاکره با مسئولان باشگاه و برای حضور در ترکیه در این اردو حاضر نشد و دیگر بازیکنان نیز به تازگی به جمع آبی ها اضافه شدند.

 

لیست خروجی های استقلال نیز بسیار شلوغ است. امین حاج محمدی، میثم مجیدی، رابسون جانواریو، بختیار رحمانی، کاوه رضایی، آرش افشین، امید ابراهیمی، محسن کریمی و حسین کنعانی زادگان بازیکنانی هستند که فصل گذشته در اردوی آبی ها حضور داشتند اما هر یک حالا بنا به دلایلی در این اردو حضور ندارند. محسن کریمی و امید ابراهیمی با وجود قرارداد با استقلال به دلیل مصدومیت این اردو را از دست دادند و دیگر بازیکنان نیز در نیم فصل و یا پایان فصل گذشته از این تیم جدا شدند.

 

کادرفنی استقلال نیز نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته است. استیو جونز مربی انگلیسی در ارمنستان به استقلال اضافه شد اما در میانه فصل از جمع آبی ها جدا شد تا او تنها غایب کادرفنی نسبت به فصل گذشته باشد. میک مک درموت مربی ایرلندی نیز تنها ورودی کادرفنی نسبت به فصل گذشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان