//
کدخبر: ۳۸۵۴۱۹ //

مربی استقلال: ساپینتو را تحریک می‌کنند/ از آمانوف خبری ندارم!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فدراسیون ایران مانع رفتار نیمکت برخی تیم‌ها نشود، وضعیت بدتر خواهد شد. برخی تیم‌ها (ریکاردو) ساپینتو را تحریک می‌کنند. از مسئولان می‌خواهم نگذارند قانون جنگل در فوتبال ایران حکمفرما شود.

مربی استقلال: ساپینتو را تحریک می‌کنند/ از آمانوف خبری ندارم!
به گزارش فرتاک نیوز،

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: از سوی تیم استقلال به مردم استان آذربایجان و همچنین کشور ترکیه تسلیت می‌گویم.

وی گفت: هرچند نفت جایگاه خوبی ندارد اما مطمئن هستیم که بازی سختی در پیش خواهد بود. از وقتی که مربی این تیم عوض شده، این تیم گلی دریافت نکرده است. برای رسیدن به برتری باید مسیری که در آن قرار داریم را طی کرده و جنگنده باشیم و همچنین در نبردهای هوایی خوب باشیم. لحظات خوبی را سپری می‌کنیم اما باید همین شرایط را ادامه دهیم.

مربی استقلال در خصوص شرایط عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی آبی‌پوشان، عنوان کرد: هیچ اطلاعی ندارم. او در ۳ روز اخیر در تمرین حاضر نشده است.

ماتا تصریح کرد: اگر سطح خود را نگه داریم، امیدوار به پیروزی هستیم. دو هفته پیش، ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم و همه انتقاد کردند اما الان وضعیت فرق کرده است. این فوتبال است و ما باید کار خود را انجام دهیم و امیدوارم که خوشحال شویم.

وی درباره غیبت ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در این بازی به دلیل محرومیت، گفت: همه این را می‌دانند که برخی نیمکت‌ها وقتی نتیجه را عقب هستند، حرکاتی انجام می‌دهند که باعث برهم زدن‌ آرامش تیم می‌شود و تیم را تحریک می‌کند. چرا باید مربی تیم حریف از نیمکت خودش، به سمت نیمکت ما بیاید؟ چرا فدراسیون به این موضوع واکنش نشان نمی‌دهد؟ باید یک قانون وجود داشته باشد وگرنه وضعیت مثل جنگل می‌شود. هر کسی که به نیمکت حریف بیاید، باید کارت قرمز بگیرد.

مربی استقلال اضافه کرد: تا حالا به سمت نیمکت حریف رفته‌ایم؟ نمی‌توانند با ما چنین رفتاری داشته باشند. آن‌ها مربی ما را تحریک کردند. پس از اینکه ما ۳ بر یک مقابل مس کرمان جلو افتادیم، آن‌ها مربی ما را هل دادند. باید فوتبال بازی کرد و جلوی این مسائل را گرفت. شاید با این کار، این مشکلات حل شود. ما در نتیجه برابر مس کرمان جلو بودیم پس چرا حریف را تحریک کنیم؟ این برای فوتبال ایران خوب نیست. ما می‌خواهیم کیفیت بازی را بالا ببریم. هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، همه از بازی لذت می‌برند. از مربی‌های دیگر خواهش کنید که روی تیم خود تمرکز کنند.

وی بیان کرد: شما دیدید وقتی ساپینتو را هل دادند، او واکنشی نشان نداد. به خاطر این است که می‌خواهیم فدراسیون واکنش نشان دهد. به صورت مستمر دارند ما را تحریک می‌کنند. ما تیم هستیم و با این رفتارها اتحادمان بیشتر می‌شود.

ماتا در خصوص نقل و انتقالات استقلال، بیان کرد: وقتی پنجره باز بود، ما نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. الان بازیکن آزاد وجود دارد و برای جذب بازیکن آزاد باید دقت داشت. بازیکنی که می‌آوریم، باید سطح بالایی داشته باشد تا بتواند تفاوتی در تیم ایجاد کند. اگر بازیکنی بگیریم که در سطح بازیکنان ما نباشد، خوب نیست چون ما از تیم خود راضی هستیم و اعتقاد زیادی به بازیکنان داریم. برخی بازیکنان مصدوم به تیم برمی‌گردند. رقابتی که بین بازیکنان ایجاد شده خیلی خوب است و این به پیشرفت تیم کمک می‌کند. اگر قرار است یک بازیکن بیاوریم، باید بازیکنی بیاوریم که خیلی خوب باشد. اگر نشد، بازیکنان خود را حفظ می‌کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر فردا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان