//
کدخبر: ۳۸۴۹۰۷ //

بیانی: استقلال با ساپینتو خودزنی می‌کند/ آبی‌ها مثل یک تیم قهرمان بازی نمی‌کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال از برخی تصمیمات سرمربی پرتغالی این تیم انتقاد کرد.

بیانی: استقلال با ساپینتو خودزنی می‌کند/ آبی‌ها مثل یک تیم قهرمان بازی نمی‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین بیانی در آستانه بازی استقلال مقابل مس کرمان در دیداری خارج از خانه در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند قهرمانی سال گذشته‌اش را تکرار کند یا نه، اظهار داشت: مشکل استقلال این است که مثل یک تیم قهرمان بازی نمی‌کند و شما دیدید که در چند بازی گذشته غیر از دیدار مقابل ملوان تیم ساپینتو در ایجاد موقعیت گل بسیار مشکل داشت. اگر استقلال در ایجاد موقعیت گل موفق عمل نکند، قطعا نمی‌تواند قهرمان شود. تیم قهرمان باید در هر بازی چند موقعیت گل ایجاد کند.

وی همچنین در خصوص جدایی سیاوش یزدانی از استقلال گفت: من فکر می‌کنم استقلال این بازیکن را به راحتی از دست داد و این درحالی است که اصلا مشخص نیست ساپینتو تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد بود یا خیر. به نظر من اخراج یزدانی یک توجیه برای شکست مقابل سپاهان بود.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند یزدانی از دوران اوجش فاصله گرفته بود، تاکید کرد: وقتی یک بازیکن وارد دوران افت می‌شود این وظیفه سرمربی است که بتواند او را به شرایط ایده‌آل برساند. شما می‌بینید که الان ابوالفضل جلالی مصدومیتش برطرف شده و به بازی گرفته نمی‌شود و آمانوف هم از ابتدای فصل این شرایط را دارد. زبیر نیک‌نفس هم در خیلی از بازی‌ها برای استقلال عالی کار کرد اما مدت‌ها نیمکت‌نشین شد. استقلال قبل از شروع فصل سجاد شهباززاده را در شرایط سختی جذب کرد اما ساپینتو از او استفاده نکرد. من فکر می‌کنم استقلال توسط این مربی پرتغالی خودزنی می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان