تاریخ انتشار: 1401/11/13 00:28
کد خبر: 11120

اختصاصی/عدم فیلمبرداری رسانه باشگاه و دخالت بعضی عوامل بازی، تیم ما را متضرر کرد

در دقایق واپسین دیدار پانیک و اترک چه گذشت؟
اختصاصی/عدم فیلمبرداری رسانه باشگاه و دخالت بعضی عوامل بازی، تیم ما را متضرر کرد

دیدار دو تیم پانیک تالش و اترک بجنورد از هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در حالی برگزار شد که لحظات پایانی این مسابقه با حرف و حدیث هایی روبرو شده است.

هاتفی مالک باشگاه اترک بجنورد طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص این مسابقه با ابراز تاسف و گله‌مندی از داوران مسابقه و مسئولین برگزاری این دیدار گفت: متاسفانه در این بازی شاهد صحنه‌هایی بودیم که واقعا قابل تامل و تاثربرانگیز است، چرا که تا دقیقه پایانی وقت اضافه نیمه دوم بازی با برتری یک بر صفر به نفع ما بود، یکباره فردی که سابقه حضور در کادرفنی یکی از تیم‌های لیگ برتری را عهده‌دار بوده است، می آید کنار خط و نزدیک یکی از داورها  و می‌گوید (چه میکنید بازی تمام شد! ) و با یک اشاره آن داور  یک خطای پنالتی بحث برانگیز و چالشی  به سود میزبان گرفته می شود، و حاصل این پنالتی تساوی بازی و عوض کردن ۳امتیاز و تقسیم امتیازها را دربر دارد. حالا شما بگوئید این موضوع که ضررش تنها برای اترک است و در جدول رده بندی تاثیر بسزائی داشته است جای گله و ناراحتی ندارد!؟

وی خاطر نشان کرد نمیدانم واقعا به چه قیمتی یک فرد که بنا به سابقه و جایگاهش و بومی بودنش می آید اینگونه ورود میکند و غریب کشی میکند.

مالک اترک در ادامه می‌گوید: عدم فیلمبرداری بازی توسط رسانه باشگاه، کم کاری و برخورد تند نیروی انتظامی هم در نوع خود برای ما باعث مشکلاتی شد . از طرفی هم در اواسط بازی داور این دیدار به اشتباه مربی ما را به جای تدارکات تیم اخراج میکند و ناظر داوری و نماینده فدراسیون هم به او می‌گویند اشتباه کردی در اخراج مربی اترک، اما چه فایده دارد !؟ وقتی همه مسائل از پیش تعیین شده است و دوستان نقشه پازل را چیده اند!؟

هاتفی در پایان درخواست رسیدگی به این وقایع را از مسئولین سازمان لیگ کرد و می‌گوید هیچ وقت درباره مسائل داوری و موارد این چنینی بحثی نکرده‌ایم ، اما در فوتبال ما وقتی مظلوم باشی خیلی راحت سرت را می‌برند و برای هیچکس اهمیتی هم ندارد که یک تیم آن هم خصوصی چگونه با این اوضاع کنونی اداره می‌شود و چه حقی را ناحق میکنند .

گفت وگو: مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqjx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی اترک بجنورد: انسجام ؛ اتحاد و همدلی در بازی آخرمان موج می‌زند
جمشید هاتفی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

سرمربی جدید هنوز منصوب نشده است/ در حال بررسی گزینه ها هستیم
مالک و سرمربی اترک بجنورد در گفت وگو با فرتاک ورزشی: