//
کدخبر: ۳۸۴۰۶۸ //

پریرا: در پرسپولیس از من انتظار تعهد داشته باشید

لئاندرو پریرا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش در خصوص حضور در پرسپولیس نوشت.

پریرا: در پرسپولیس از من انتظار تعهد داشته باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس پس از جدایی و فسخ یک طرفه قرارداد توسط لوکادیا به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر برای پر کردن جای این بازیکن بود و نهایتا در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی، خبر رسمی پیوستن لئاندرو پریرا برزیلی منتشر شد.

 

این مهاجم در خصوص حضورش در پرسپولیس نوشت:  یک چرخه جدید شروع می‌شود. من آماده یک چالش بزرگ هستم و به پرسپولیس می‌آیم. برای بازی در بزرگترین قهرمان فوتبال ایران هیجان زده هستم. من از پوشیدن این لباس احساس افتخار می‌کنم.

هواداران پرسپولیس در این فصل پس از امیدواری به لوکادیا از عدم تعهد و فسخ یک طرفه قرارداد توسط او ناراحت بودند و حالا مهاجم جدیدشان از تعهد و فداکاری برای پرسپولیس می‌گوید. پریرا در ادامه نوشت:  از طرف من برای این باشگاه بزرگ و تاریخی انتظار تعهد و فداکاری و بهترین عملکرد را داشته باشید. به زودی در کنار هم‌تیمی‌ها و کادر فنی جدیدم خواهم بود و تلاش می‌کنیم به دستاوردهایی که هواداران پرشور شایسته آن هستند برسیم.

 

او در ادامه از اشتیاقش به حضور در زمین گفت:  منتظرم با لباس قرمز وارد زمین شوم و اراده من برای پیروزی هر روز بیشتر خواهد شد. پروژه‌های بزرگ به من انگیزه می‌دهد و با هم یک مسیر زیبا خواهیم ساخت. به زودی شما را خواهم دید.

1795471

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان