//
کدخبر: ۳۸۳۸۷ //

همه داشته هایمان از پرسپولیس است اما...

مربی نفتی ها در رابطه با اوضاع این تیم می گوید با استفاده از متدهای جدید سعی بر آمادگی جسمانی هر چه سریع‌تر بازیکنان داریم و ما تلاش می‌کنیم در همین فرصت کم تا سوپرجام بتوانیم تیم را آماده این دیدار کنیم.

همه داشته هایمان از پرسپولیس است اما...
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا امامی فر که این روزها به عنوان دستیار علی کریمی در تیم نفت تهران مشغول به کار است در رابطه با جدایی از تیم خونه به خونه بابل گفت: پیش از هر چیزی باید از مدیرعامل و مالک باشگاه خونه‌به‌خونه، آقای حسن‌زاده بابت لطف و اعتمادشان تشکر کنم، من بدهکار این تیم و مردم مازندران خواهم بود ضمن آنکه در آنجا خاطرات خوبی دارم برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

او در رابطه با حضور در تیم نفت تهران گفت: به خواسته علی کریمی به نفت آمدم و از اینکه قرار است او را در هدف بزرگش همراهی کنم خوشحال هستم. مربی‌هایی که علاقه و عشق‌شان فوتبال است همیشه دچار چالش‌ این ورزش هستند و باید خودشان را در این راستا محک بزنند. به علی کریمی بابت پذیرش این کار و ورودش به این چالش عظیم تبریک می‌گویم و از اینکه من را انتخاب کرده از ایشان تشکر می‌کنم. مطمئن باشید از تمام توانایی‌هایی که در همه زمینه‌ها داریم برای موفقیت نفت بهره خواهیم بود و کاری خواهیم کرد که نه تنها زحمات  مجموعه نفت بلکه زحمات کسانی که وارثان اصلی نفت بوده‌اند به چشم بیاید.

 

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: ما باید ادامه نتیجه‌گیری راه مثبت دیگران را پیش ببریم تا بتوانیم با وجود فرصت کم بهترین نفت را آماده کنیم. اگرچه کار سختی در رسیدن به هدفمان پیش رو داریم اما همه کسانی که امروز نفت را جمع‌بندی کردند با این مشکلات ناآشنا نیستند و قطعا دیدگاهشان در خصوص پذیرفتن این مسئولیت رساندن نفت به جایگاهی که لیاقتش را دارد است.

 

امامی فر در رابطه با مشکلات نفت گفت: با دکتر نوشادی بدنساز تیم و استفاده از متدهای جدید سعی بر آمادگی جسمانی هر چه سریع‌تر بازیکنان داریم و ما تلاش می‌کنیم در همین فرصت کم تا سوپرجام بتوانیم تیم را آماده این دیدار کنیم. فقط تنها مشکل ما جذب بازیکنان در این زمان است که به احتمال زیاد این اتفاق هم طی یکی، دو روز اخیر توسط سرمربی و مسئولین باشگاه به انجام برسد.

 

او در پایان گفت: با توجه به تعدد سرخپوشان از سرمربی گرفته تا بازیکنان، گفته می‌شود نفت تیم دوم پرسپولیس است باید بگویم که ما همه دارایی‌مان و هر چه داریم از پرسپولیس است و تا آخر این موضوع را فراموش هم نخواهیم کرد اما بحث کار و تیم‌داری با این گفته متفاوت است آقای کریمی یا هر پرسپولیسی دیگر در نفت نسبت به این تیم و شغلش متعهد است. ما با جدیت کارمان را آغاز می‌کنیم و به عنوان یک انسان، بازیکن و مربی حرفه‌ای اول سعی بر نمایش بازی جوانمردانه داریم.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان