//
کدخبر: ۳۸۲۶۲۶ //

یک احتمال جذاب در حوالی خط هافبک پرسپولیس؛ «یحیی» به بازیکن مورد علاقه‌اش می‌رسد؟

«یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک هافبک جوان است و امیدوار است در بازار زمستانه به خواسته خود برسد.

یک احتمال جذاب در حوالی خط هافبک پرسپولیس؛ «یحیی» به بازیکن مورد علاقه‌اش می‌رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در بازار تابستانه یکی از تیم‌های فعال بود و خریدهای بسیار موفقی هم داشت، از علیرضا بیرانوند در خط دروازه تا بازیکنانی مثل گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی و یورگن لوکادیا اما با این وجود یحیی گل‌محمدی در حسرت جذب یک بازیکن ماند و نتوانست با هافبک جوان و مورد علاقه‌اش در لیگ بیست‌ودوم در پرسپولیس همکاری کند.

یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال جذب محمد خدابنده‌لو بود اما هافبک سابق ذوب‌آهن با وجود انجام مذاکرات نسبتاً طولانی‌مدت با مدیران باشگاه پرسپولیس سرانجام به گل‌گهر رفت و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد تا گل‌محمدی ناکام در جذب این هافبک جوان باشد و سرمربی پرسپولیس بعد از ناکام در جذب او، از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تا سینا اسدبیگی را به خدمت بگیرند که اسدبیگی هم خود را هافبک توانمندی نشان داد اما با این وجود همچنان سرمربی پرسپولیس در سودای جذب خدابنده‌لو است.

نیم‌فصل رویایی «خدابنده‌لو» در سیرجان

محمد خدابنده‌لو بعد از پیوستن به گل‌گهر سیرجان توانست در طول نیم‌فصل نخست به مهره‌ای کلیدی در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی تبدیل شود، به طوری‌که او از 14 بازی نیم‌فصل نخست (با توجه به دیدار معوقه با آلومینیوم اراک)، در 9 بازی در ترکیب اصلی گل‌گهر و در 5 مسابقه در نقش یار جانشین با تصمیم امیر قلعه‌نویی برای تیم سیرجانی به میدان رفت تا در ترکیب یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم نقش کلیدی را ایفا کند.

خدابنده‌لو با عملکردی درخشان بهترین پاسخ را به اعتماد امیر قلعه‌نویی داد و توانست با ثبت 2 گل و 2 پاس گل، روزهای موفقی را در سیرجان بگذراند و همین عملکرد موفق او باعث شد تا یحیی گل‌محمدی بار دیگر ترغیب به جذب او شود و گفته می‌شود که گل‌محمدی در جلسه خود با مدیران باشگاه پرسپولیس از آن‌ها خواسته تا شرایط جذب محمد خدابنده‌لو را بررسی کنند!

ژنرال به معاوضه رضایت می‌دهد؟

امیر قلعه‌نویی برای تقویت تیمش در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌نگاهی به جذب سیامک نعمتی دارد، بازیکنی که در پست‌های مختلف از جمله دفاع راست، هافبک راست، هافبک بازی‌ساز، هافبک چپ و مهاجم سایه توانایی بازی دارد و توانایی ویژه نعمتی برای حضور در پست‌های متفاوت باعث شده تا سرمربی باتجربه گل‌گهر سیرجان تمایل به جذب او در بازار زمستانه داشته باشد.

مدافع-هافبک 28 ساله پرسپولیس در نیم‌فصل نخست فقط در 2 بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در 9 مسابقه در نقش یار جانشین به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد. سیامک نعمتی با توجه به شانس کم بازی در ترکیب پرسپولیس، به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است و با توجه به علاقه متقابل یحیی گل‌محمدی به جذب محمد خدابنده‌لو، احتمال تنظیم قراردادی میان 2 باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان برای جابه‌جایی خدابنده‌لو و نعمتی وجود دارد که وقوع این نقل‌وانتقال مهم می‌تواند به یکی از اتفاقات ویژه بازار زمستانه تبدیل شود، هر چند که هنوز امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی واکنشی به معاوضه هافبک‌های تیم خود نداشته‌اند اما بعید نیست این انتقال طی روزهای آینده نهایی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان