//
کدخبر: ۳۸۲۵۵۶ //

۳ غایب استقلال در بازی با سپاهان

عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در بازی مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.

3 غایب استقلال در بازی با سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال، پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

استقلال در این بازی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با وجود این مصدومیت، به نظر می‌رسد ساپینتو در تقابل تیمش با سپاهان، از زوج سیلوا - یزدانی در خط دفاع استفاده کند.

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که با تیم تمرین می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که کادر فنی قرار نیست روی آن‌ها ریسک کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند، به میدان نخواهند رفت.

همچنین روزبه چشمی، با دریافت کارت زرد در بازی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، ۴ کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در دیدارهای نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرده بود.

استقلالی‌ها به علت برودت هوا و بارش برف روز گذشته نتوانستند در کمپ حجازی تمرین کنند و در سالن فوتسال،‌ تمرینات خود را پیگیری کردند اما امروز (دوشنبه) وضعیت کمپ حجازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند کار خود را در این زمین پیش ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان