//
کدخبر: ۳۸۲۴۶۶ //

ستاره جدید پرسپولیس در کانون توجه / یحیی مراقب باشد

فوتبال ایران طی چند سال اخیر ستاره های کمی داشته و این یک واقعیت تلخ است.

ستاره جدید پرسپولیس در کانون توجه / یحیی مراقب باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

درخشش سه هفته‌ای برای محمد عمری کافی بود تا به شدت مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد. رسانه‌های ورزشی ایران که طی چند سال اخیر و حتی در تیم ملی نیز کمتر با ظهور بازیکنی در قواره واژه «استار» یا همان ستاره مواجه شده‌اند طبیعی است با درخشش هر بازیکنی حتی به شکل مقطعی توجه خود را معطوف به او می کنند. غافل از این که تاریخ فوتبال ایران پُر است از بازیکنانی که در همان ابتدای راه و با چند بازی درخشش، مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند اما آن قدر ظرفیت برای مواجه شدن با این توجه نداشتند که درنهایت محو شدند.بی تردید یحیی گل محمدی با چند دقیقه تمرکز می تواند لیست بلند بالایی از این نفرات را پیش روی خود قرار داده و به عنوان یک مربی ترس را با تمام وجودش حس کند.

محمد عمری پس از حضور یک و نیم فصله به عنوان یک بازیکن جانشین در پرسپولیس، در سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است. اما همین عملکرد باعث شده در تیررس رسانه ها قرار گرفته و با القاب متفاوت و بعضا عجیبی مواجه شود. به ثمر رساندن یک پنالتی در بازی با ون پاس باعث شد برخی مدعی شوند عمری یک کاشته‌زن و پنالتی‌زن حرفه‌ای است و برخی دیگر نیز حتی از او به عنوان جانشین لوکادیا نام می برند. همان بلایی که سال ها در پرسپولیس بر سر مهاجمانی آمد که با زدن چند گل با فرشاد پیوس مقایسه شدند و امروز کمتر کسی حتی نام شان را به یاد می آورد.

محمد-عمری-بازیکنی-برای-یک-عمر-فوتبالیست-ارومیه-پرسپولیس-هافبک-جوان-گل-شوت-کورد-کرد-فوتبال

در این میان وظیفه سرمربی تیم کاملا متمایز است. یحیی گل محمدی باید از ستاره تیمش مراقبت کرده و او را در قبال این همه توجه و القاب رنگارنگ تنها رها نکند. گل محمدی آن قدر در فوتبال و در زمان بازیگری فرازونشیب داشته که بداند پشت قلم فرسایی ها و القاب زیبای رسانه ها، رسالت بزرگی به نام انتقاد نیز وجود دارد که فاصله اش با تعریف و تمجید به باریکی یک خط است. به همین دلیل است که باید از محمد عمری مراقبت کرده و این جوان 22 ساله را متوجه کند تمام این لقب های ریز و درشت و تماس های پیاپی برای گرفتن مصاحبه و عکس های بزرگ و کوچک، با افت چند هفته ای به پایان خواهند رسید. محمد عمری برای درک بهتر تمام این حقایق بهتر است تیتر رسانه ها در مورد مهدی عبدی را طی 3 فصل اخیر مرور کند تا خیلی چیزها دستگیرش شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان