//
کدخبر: ۳۸۲۲۴۲ //

خدابنده‌لو از چوکار رفت و به برادرش رسید

حمید خدابنده‌لو به دلیل مشکلات مالی چوکا سرانجام تصمیم به جدایی از تیمی گرفت که علاقه زیادی به آن داشت.

خدابنده‌لو از چوکار رفت و به برادرش رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 خدابنده‌لو پیش از صعود اول چوکا به رقابت‌های لیگ دسته اول به عضویت این تیم درآمد و توانست در ماموریت مهم و سختی که با مربیگری فرشاد پیوس پس از دو دهه برای تالشی‌ها رخ داد، عضوی کلیدی از تیم باشد.
این بازیکن در سال منجر به سقوط چوکا از لیگ دسته اول و همینطور سال گذشته که سبزپوشان بار دیگر توانستند به مسابقات برگردند و قهرمان دسته دوم شوند، از بازیکنان مهم مربیان پرشماری بود که طی این سه سال در راس کادر فنی چوکا رفت و آمد داشتند.
با این حال این روزها اصلا حال و روز چوکا خوب نیست و درگیری‌های مالکیتی هر چند در روزهای اخیر با دست بالاتر علی نامداری مالک باشگاه در مقابل مقامات سیاسی تالش تمام شده، اما چوکا با توجه به شرایط مالی بغرنجی که دارد، راهی طولانی برای فرار از قعر جدول پیش روی خود می‌بیند و برخی بازیکنان نظیر خدابنده‌لو نیز درنهایت تصمیم به جدایی گرفته‌اند.
البته برای علاقمندان شنیدن نام فامیلی خدابنده‌لو برادر کوچک‌تر این خانواده فوتبالی را به ذهن می‌‌آورد، اما پیش از اینکه ستاره این روزهای گل‌گهر فرصت بازی در مسیر حرفه‌ای را به دست بیاورد، دو بردار بزرگ‌تر او یعنی امید و حمید این مسیر را طی کرده بودند و تجربیات خودشان را به بهترین شکل در اختیار برادر کوچک‌تر قرار داده‌اند تا حالا او در آغاز این ماجراجویی هیجان انگیز قرار داشته باشد. 
در این بین امید که دو سالی می‌شود فوتبال را تمام کرده، سعی دارد به دنیای مربیگری وارد شود و حمید برادر کوچک‌تر از چوکا به آرمان گهر سیرجان رفته تا علاوه بر پذیرفتن یک چالش جدید، زندگی تازه‌ای را نیز در کنار برادر خود محمد که در عضویت گل‌گهر قرار دارد، آغاز کرده باشد. 
باید دید نزدیکی این دو برادر که در گذشته چنین شرایطی را فقط در تهران تجربه کرده بودند، چه تاثیری بر عملکرد آنها خواهد گذاشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان