//
کدخبر: ۳۸۲۱۲۹ //

بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی

انتشار اسامی برخی بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس صرفا گمانه‌زنی است هر چند که از قبل برخی نام‌ها برای پیوستن به این تیم مطرح بوده است.

بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

با آغاز فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم شایعات زیادی در خصوص بازیکنان جداشده و جدید پرسپولیس به گوش می‌رسد و هر روز نام‌های زیادی برای جدایی و یا پیوستن به این تیم مطرح می‌شود.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف مطالب مطرح شده هنوز لیستی برای بازیکنان جدید و جداشده‌های احتمالی به باشگاه ارائه نداده است و مطالب مطرح شده صرفا گمانه‌زنی است.

سرمربی پرسپولیس که تمرینات تیمش را تا فردا تعطیل کرده تا بازیکنان به استراحت بپردازند با استفاده از این فرصت تعطیلات به خارج از کشور رفته تا خودش هم با استراحت، برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر آماده شود و به نظر می‌رسد پس از بازگشت به کشور لیست مدنظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه می‌کند تا فعالیت جدی این باشگاه برای حضور پرقدرت در نقل و انتقالات رسما کلید بخورد.

در حالی برخی از اسامی برای پیوستن به پرسپولیس مطرح می‌شود که برخی از نام‌ها از قبل در اینباره مطرح بوده و گل‌محمدی بی‌میل نیست تا این بازیکنان را در تیمش داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان