//
کدخبر: ۳۸۲۰۹۲ //

ماجرای جالب پنالتی‌های استقلال در آزادی/ هیچ‌کس به من نزدیک نشود!

یامگا بعد از اینکه ضربه پنالتی اول را تبدیل به گل کرد، زمانی که داور به سود استقلال پنالتی دوم را اعلام کرد، باز هم توپ را گرفته که ضربه را بزند.

ماجرای جالب پنالتی‌های استقلال در آزادی/ هیچ‌کس به من نزدیک نشود!
به گزارش فرتاک نیوز،

مدافع فرانسوی پنالتی زن اول استقلال به حساب می‌آید و طبیعی بود زمانی که داور به سود استقلال پنالتی دوم را اعلام کرد باز هم پشت ضربه بایستد. اما زمانی که پنالتی دوم یامگا را محمد رضا اخباری از آن خود کرد، پیش بینی می‌شد در تکرار بازیکن دیگری پشت ضربه بایستد. یامگا برای بار سوم پشت ضربه پنالتی ایستاد و آنرا همانند ضربه اول تبدیل به گل کرد و در تکرار بعدی هم یامگا پشت ضربه ایستاد و در یک نیمه ۱۵ دقیقه ۴ پنالتی زد که سه پنالتی به هدف نشست و یک ضربه توسط محمد رضا اخباری مهار شد. در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور پایان یافت.

جالب اینکه هیچ یک از بازیکنان استقلال زمانی که یامگا پنالتی می‌زد به او نزدیک نمی‌شدند و از روی نیمکت هم کسی با یامگا صحبت نمی‌کرد، به این خاطر که این بازیکن یک بازیکن خونسرد است و هیچ گاه تحت تاثیر جو بازی قرار نمی‌گیرد. او در بازی با گل گهر و صنعت  نفت در دقایق پایانی بازی ضربه اش را تبدیل به گل کرد و در این بازی هم پنالتی‌هایش تبدیل به گل شد تا در نهایت استقلال به دور بعدی جام حذفی صعود کند. به همین خاطر در جریان پنالتی‌ها هیچ بازیکنی به یامگا نزدیک نشد و از اگر هم بازیکنی این کار را انجام می‌داد؛ یامگا به او می‌گفت: به من نزدیک نشو. 

چرا یامگا هر ۴ پنالتی را زد؟ به این خاطر که استقلالی‌ها به او بیشتر از خودش اطمینان دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان