//
کدخبر: ۳۸۲۰۸۵ //

مهدی‌پور: باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنان عقب است/ خودمان کارمان را سخت کردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که مدیران این باشگاه هنوز بخشی از مطالبات آبی‌ها را که باید تا پایان نیم‌فصل اول پرداخت می‌کردند، به حساب آنها واریز نکرده‌اند.

مهدی‌پور: باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنان عقب است/ خودمان کارمان را سخت کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی مهدی‌پور درباره حاشیه‌هایی که در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به وجود آمد، اظهار داشت: صحنه‌ها را دیدم و به نظرم تصمیم داور در تکرار اول پنالتی کاملاً درست بود. در تکرار دوم پنالتی، محمد محبی وارد محوطه جریمه نشده بود که داور تصمیم به تکرار پنالتی گرفت. خدا را شکر یامگا پنالتی‌ها را تبدیل به گل کرد و پیروز شدیم.

وی در مورد دقت کم مهاجمان استقلال در مقابل دروازه تراکتور تصریح کرد: شرایط‌مان سخت شده بود و از فشار بازی اذیت می‌شدیم. فوتبالی که در این مسابقه ارائه کردیم، به‌ویژه در نیمه اول قابل ستایش بود و موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کردیم. خودمان شرایط را سخت کردیم و می‌توانستیم کار خودمان را راحت تمام کنیم. با این حال به چیزی که شایستگی آن را داشتیم، رسیدیم.

«حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته بود بازیکنان اگر هزار تومان نگیرند، حاضر به تمرین نمی‌شوند.»، هافبک استقلال درباره این مسئله گفت: چه بگویم؟ اگر دستمزد شما را تا مدتی پرداخت نکنند، سر کار نمی‌آیید. استقلال شرایط مشخصی دارد و پرداختی‌ها همیشه به‌موقع نبوده است، اما بازیکنان همیشه غیرت می‌گذارند. زمان‌هایی بوده که پول آنها پرداخت نشده و تاکنون حدود 30، 35 درصد قراردادها واریز شده است.

مهدی‌پور با گلایه از وضعیت مالی استقلال تصریح کرد: با توجه به اینکه به نیم‌فصل رسیده‌ایم، باشگاه در پرداختی‌ها عقب است. با این حال بازیکنان ما با غیرتی که دارند، کارشان را انجام می‌دهند. مسائل مالی مهم است، اما نه اینکه مشکل خاصی ایجاد کند. وقتی صدای بازیکنان درمی‌آید، یعنی کارد به استخوان رسیده و این اتفاق ممکن است در هر شغلی رخ بدهد. همه تا جایی با بی‌پولی کنار می‌آیند، اما وقتی در امور اولیه زندگی دچار مشکل می‌شوند، صدای‌شان درمی‌آید.

وی درباره اظهارنظر علی فتح‌الله‌زاده در مورد اخطار یکی از بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود بیان کرد: من اطلاعی ندارم. از خود فتح‌الله‌زاده سؤال کنید.

هافبک استقلال راجع به اینکه دیدارهای آبی‌پوشان همچنان بدون تماشاگر برگزار می‌شود، عنوان کرد: غیبت هواداران برای استقلال بسیار مهم و تأثیرگذار است. من سه سال است که در این تیم بازی می‌کنم، اما تاکنون فقط در پنج مسابقه هوادار داشتیم. هواداران یار دوازدهم تیم هستند و انتظار داریم آنها را کنار خودمان داشته باشیم. جوّ برخی دیدارها بدون هواداران مانند بازی دوستانه است و همین مسئله کارمان را سخت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان