//
کدخبر: ۳۸۱۹۵۳ //

بارسلونا مروارید ۱۸ساله فوتبال آرژانتین را شکار کرد

باشگاه بارسلونا فاصله چندانی تا امضای قرارداد با لوکاس رومن معروف به مروارید فوتبال آرژانتین ندارد.

بارسلونا مروارید 18ساله فوتبال آرژانتین را شکار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه بارسلونا در آستانه خرید لوکاس رومن، مروارید آرژانتینی از تیم فرو کاریل اوستو است. بلوگرانا گزارش‌های خوبی در مورد این بازیکن 18ساله دریافت کرده است که در حال حاضر در دسته دوم برای باشگاهش بازی می‌کند.

به گزارش اسپورت، در حال حاضر مذاکرات بین دو تیم در جریان است و این بازیکن می تواند در بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی کاتالونیا شود. پس از پیوستن به بارسلونا، رومن راهی تیم B با عنوان بارسا اتلتیک خواهد شد.

لوکاس رومن یک شماره 9 چپ‌پای همه‌کاره و ماهر توصیف می‌شود که همچنین می‌تواند در بال راست که در حال حاضر توسط عثمان دمبله در تیم اول اشغال شده است، بازی کند.

رومن که یکی از جواهرات بزرگ فوتبال آرژانتین به حساب می‌آید، قبلاً توسط باشگاه‌های برتر کشورش مانند بوکاجونیورز و ریورپلاته زیر نظر قرار گرفته شده بود که این دو تیم در جذب او شکست خوردند.

بارسلونا مروارید 18ساله فوتبال آرژانتین را شکار کرد

درحالی‌که رومن هنوز برای تیم بزرگسالان بازی نکرده، او در حال حاضر یک ملی‌پوش آرژانتینی در رده‌های جوانان است و در حال حاضر خود را برای مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی آماده می‌کند که آلبی سلسته از 19 ژانویه تا 12 فوریه با هدایت خاویر ماسکرانو، اسطوره بارسا، در این مسابقات شرکت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان