//
کدخبر: ۳۸۱۸۵۳ //

وریا غفوری به درب خروج نزدیک شد

جواد نکونام برای اینکه ثابت کند عدم نتیجه‌گیری تیمش در نیم‌فصل اول به دلیل مسائل غیرفنی بوده ‌انگیزه زیادی دارد تا در نیم‌فصل دوم فولاد را به جمع مدعیان برگرداند.

وریا غفوری به درب خروج نزدیک شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه فولاد در تابستان هزینه زیادی برای جذب بازیکن و البته کادرفنی کرد و بودجه‌ای که در این زمینه هزینه شد کمتر از تیم‌های مدعی لیگ نبود. به همین خاطر هم مدیریت کارخانه فولاد این انتظار را داشت که تیمش در جمع مدعیان قهرمانی باشد اما در عمل این اتفاق رخ نداد. دلیل اصلی این مساله در باشگاه فولاد به حضور جواد نکونام در تیم ملی ربط داده شد و حمیدرضا گرشاسبی هم چون نتوانست این مساله را به‌نوعی خوب مدیریت کند از کادر مدیریتی باشگاه فولاد محترمانه کنار گذاشته شد. اما در این سمت جواد نکونام برای اینکه ثابت کند عدم نتیجه‌گیری تیمش در نیم‌فصل اول به دلیل مسائل غیرفنی بوده ‌انگیزه زیادی دارد تا در نیم‌فصل دوم فولاد را به جمع مدعیان برگرداند.

درحال حاضر فاصله امتیازی فولاد با صدر جدول ۱۲ امتیاز است اما تیم‌های دیگر مدعی فقط ۷ امتیاز با تیم نکونام فاصله دارند و از این حیث سرخپوشان اهوازی می‌توانند امیدوار باشند تا خودشان را به بالای جدول برسانند. البته به شرط اینکه دیگر خبری از حرکت سینوسی نباشد.

اولین تغییر در خط دروازه

به نظر می‌آید دوران حضور شهاب گردان در فولاد به پایان رسیده و این دروازه‌بان باید غزل خداحافظی از تیمش را بخواند. بزرگ‌ترین اشتباه گردان در نیم‌فصل اول در بازی با استقلال رقم خورد و همان‌جا بود که نکونام از این دروازه‌بان با تجربه و البته پابه‌سن‌گذاشته قطع امید کرد. کریستوفر کنت در اکثر بازی‌های نیم‌فصل اول فولاد به گردان ترجیح داده شد اما طبعا تیمی که می‌خواهد در دو رقابت‌های داخلی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد نیاز به دو دروازه‌بان تقریبا هم‌تراز دارد. از این رو جواد می‌خواهد یک دروازه‌بان هم‌سطح کنت به تیمش بیاورد. صحبت در مورد حبیب فرعباسی و همچنین رشید مظاهری در فولاد است. هر دو دروازه‌بان مدنظر نکونام هستند و احتمال اینکه فرعباسی همین روزها راهی فولاد شود زیاد است.

قطع امید از پاتوسی و کولیبالی

از جمله بازیکنان دیگری که جواد نکونام از عملکرد آنها در نیم‌فصل اول رضایت نداشت پاتوسی و کولیبالی هستند. دو بازیکنی که در تابستان با دستمزد بالایی در جمع فولادی‌ها ماندنی شدند و طبیعی است که به‌راحتی از قرارداد خوب خود نخواهند گذشت. باشگاه فولاد به دنبال این است تا توافقی با دو بازیکن خارجی که نکونام از آنها قطع امید کرده داشته باشد و آنها را به نوعی راضی به جدایی کند. البته هنوز اقدامی از سوی این باشگاه در این زمینه انجام نشده و قرار است به‌زودی این اتفاق رخ دهد. جواد برای جانشینی پاتوسی، سعید واسعی را از تراکتور به خدمت گرفته است. ضمن اینکه روبرتو تورس هم‌بازی سابق نکونام در اوساسونا هم از نیم‌فصل دوم برای فولاد در خط میانی به میدان خواهد رفت.

دژاگه نیمکت‌نشینی را دوست ندارد

اشکان دژاگه هم در نیم‌فصل اول شرایط خوبی در فولاد نداشت و یکی‌درمیان در ترکیب ثابت این تیم قرار می‌گرفت. بازیکن سابق تیم ملی اصلا دوست ندارد سال‌های آخر فوتبالش را روی نیمکت باشد و به این خاطر احتمال جدایی او هم در نیم‌فصل زیاد است. هرچند اشکان قطعا نمی‌تواند در این سن جایی را پیدا کند که اندازه فولاد به او پول بدهند و شاید به خاطر همین مساله یک نیم‌فصل دیگر هم در اهواز باشد.

آقایی و وریا هم در مسیر جدایی

اما سعید آقایی و وریا غفوری، مدافعان کناری سابق پرسپولیس و استقلال در فولاد جواب ندادند. آنها بیشتر از اینکه از نظر فنی برای تیم شان کارایی داشته باشند حواشی داشتند. هر چند حواشی هر دو بازیکن کاملا با یکدیگر متفاوت است. در هر صورت نکونام تمایلی برای ادامه کار با این دو بازیکن ندارد و شاید تصمیم بگیرد آنها را با بازیکنان تیم‌های دیگر معاوضه کند. همان‌طور که احتمال معاوضه آقایی با ابوالفضل رزاق‌پور در تیم تراکتور زیاد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان