//
کدخبر: ۳۸۱۸۲ //

مذاکرات طارمى و طاهری از ١٨٠ دقیقه گذشت

مهاجم جنوبى پرسپولیس که طى ٤ روز اخیر با کسب مجوز از برانکو در تمرین غیبت داشت امروز در باشگاه حضور یافت.

 مذاکرات طارمى و طاهری از ١٨٠ دقیقه گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدى طارمى که این روزها زمزمه حضورش در خارج از فوتبال ایران شدت گرفته، طى هفته اخیر با کسب مجوز از باشگاه براى مذاکره با تیم هاى خواهانش در تمرین غیبت داشت.

باشگاه پرسپولیس که گفته مى شود براى صدور رضایتنامه آقاى گل دو فصل اخیر و مهاجم ملى پوشش مبلغ یک میلیون دلار در نظر گرفته، طبق قرار قبلى امروز در ساختمان باشگاه پذیراى او  شد.

طارمى از ساعت ١٣:٣٥ دقیقه و با تاخیر پنج دقیقه اى نسبت به قرارى که داشت در باشگاه حاضر شد و مستقیما راهى اتاق مدیریت باشگاه که ترکاشوند و على اکبر طاهرى انتظارش را مى کشیدند شد.

در حالى که همه منتظر نتیجه مذاکره با طارمى بودند ناگهان برانکو ایوانکوویچ و دستیارش نیز وارد ساختمان شدند تا گمانه زنى در خصوص جدایى او جدى شود، اما بعد از لحظاتى و با اضافه شدن رضا کرملاچعب که براى دریافت رضایتنامه آمده بود و البته سیدجلال حسینى، حسین ماهینى و على علیپور شرایط جلسه به شکل دیگرى پیش رفت.

مسوولان پرسپولیس که در روز شلوغ ابتدایى هفته خود مشغول رتق و فتق امور مربوط به برگزارى اردو، هماهنگى قراردادها، برگزارى دربى در آلمان و ... بودند در این بین با گادوین منشا نیز جلسه کوتاهى برگزار کردند تا مشکلات مربوط به این بازیکنان را بررسى کنند.

برانکو ایوانکوویچ البته بعد از ٤٠ دقیقه باشگاه را به مقصد محل تمرین این تیم در استادیوم شهید کاظمى ترک کرد و لحظاتى بعد نیز کاپیتان هاى این تیم نیز محل باشگاه را ترک کردند.

در شرایطى که بعد از گذشت ١٨٠ دقیقه خبرى از نتیجه مذاکره مهدى طارمى مشخص نشده، اصحاب رسانه و هواداران همچنان منتظر آن هستند.

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان