//
کدخبر: ۳۸۱۶۹۱ //

زمان اولین بازی رونالدو در النصر اعلام شد

رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.

زمان اولین بازی رونالدو در النصر اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستیانو رونالدو که پنج بار برنده جایزه توپ طلا شد و عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد، پس از جدایی از منچستریونایتد با قراردادی به مدت دو سال و نیم به النصر پیوست؛ قراردادی که به نظر می‌رسد یکی از پرسودترین معاملات تاریخ فوتبال باشد.

رونالدو که در زمان حضور در منچستریونایتد به خاطر شکستن تلفن همراه یکی از هواداران اورتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس دو جلسه محروم شده بود، با انتقال این محرومیت به لیگ عربستان، هنوز موفق به همراهی تیمش نشده اما همچنان در صدر اخبار در دنیای فوتبال قرار دارد.

رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر، در جدیدترین مصاحبه خود، بار دیگر به انتقال رونالدو به عربستان پرداخته و این معامله را شبیه به انتقال پله به کاسموس در سال 1975 و پس از یک دوران اوج او در سانتوس، دانسته است.

گارسیا در گفت‌وگویی که روزنامه اکیپ فرانسه منتشر کرد، گفت: این معامله تا حدودی شبیه به قرارداد پله است، به ویژه در مورد توسعه فوتبال، ورزش و فرهنگ در عربستان سعودی.

زمان اولین بازی رونالدو در النصر اعلام شد

او افزود: کریستیانو رونالدو چیزی بیش از یک بازیکن است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. در حال حاضر میزان معروفیت باشگاه ما شگفت انگیز است. اکنون همه در سراسر جهان می‌دانند که باشگاه ما کجاست. به دلیل پیوستن کریستیانو، تعداد فالوورهای ما (در توییتر) در مدت کوتاهی از 80 هزار به 10 میلیون رسید.

گارسیا سپس با اشاره به تقابل منتخب النصر و الهلال با پاری‌سن ژرمن عنوان کرد: اولین حضور رونالدو با پیراهن النصر نخواهد بود و او در ترکیب منتخب بازیکنان الهلال و النصر حضور خواهد داشت.

وی درباره زمان برگزاری این مسابقه گفت: ما سه روز بعد یک بازی لیگ خواهیم داشت و شاید بهتر بود در برنامه مسابقات تغییری ایجاد شود اما در هر صورت این مشکل بزرگی نیست. من به عنوان مربی تیم النصر نمی‌توانم از این دیدار خوشحال باشم اما بازی با پاری‌سن ژرمن و ستاره‌های بزرگ آن، برای توسعه فوتبال خوب است.

 

سرمربی النصر درباره جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان گفت: ما در لیگ عربستان صدرنشین هستیم و از این بابت احساس خوشحالی می‌کنیم. کسب عنوان قهرمانی سخت است اما مصمم هستیم که این کار را انجام دهیم.

در بخشی از این گفت‌وگو به این مسئله اشاره شد که پیش از جدایی رونالدو از منچستریونایتد، حضور او در ترکیب این تیم کمتر شده بود و این بازیکن در جام جهانی 2022 نیز از ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد؛ با این شرایط گارسیا چقدر به حضور رونالدوی 37 ساله در ترکیب النصر امیدوار است؟ سرمربی النصر در پاسخ گفت: او باید دوباره از بازی کردن لذت ببرد. این یک هدف خواهد بود که تا الان به دست آمده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان