//
کدخبر: ۳۸۱۶۶۲ //

شاه‌محمدی: هر تیمی مقابل پرسپولیس حمله کند، به سرنوشت نساجی دچار می‌شود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی جلوی پرسپولیس حمله کند، به سرنوشت نساجی مازندران دچار خواهد شد.

شاه‌محمدی: هر تیمی مقابل پرسپولیس حمله کند، به سرنوشت نساجی دچار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جمشید شاه‌محمدی درخصوص عملکرد سرخپوشان در آخرین بازی نیم‌فصل اول مقابل نساجی اظهار داشت: بچه‌ها باانگیزه بودند و جوان‌های پرسپولیس در این بازی خیلی خوب کار کردند. پرسپولیس با درایت سرمربی تیم و با اینکه نفراتش مصدوم بوده و برخی کارایی آنچنانی نداشتند نیم فصل را با قهرمانی تمام کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌‎تواند صدرنشینی نیم‌فصل را تا آخر لیگ حفظ کند؟ گفت: این اتفاق می‌تواند رخ دهد اما باید چند مهره خصوصاً برای خط حمله جذب شوند. فقط دو سه تیم مثل استقلال، سپاهان و گل‌گهر می‌توانند جلوی پرسپولیس دوام بیاورند و رقیب باشند و سایر تیم‌ها نمی‌توانند ادعایی داشته باشند.

شاه‌محمدی با اشاره به جدایی لوکادیو از جمع سرخپوشان و اینکه بعد از این اتفاق لطمه‌ای به تیم وارد نشد، تصریح کرد: از این اتفاق ناراحت بودم چون می‌دانم فوروارد کار تخصصی است ولی الان هافبک‌ها گل می‌زنند.

وی نساجی را تیم بسیار خوبی دانست و ادامه داد: تیم حمید مطهری خیلی خوب بود. آنها آمده بودند پرسپولیس را ببرند و چون هجومی کار کردند، 5 گل خوردند، هر تیمی جلوی پرسپولیس حمله کند، همینطور می‌شود. تفکرات فوتبالی حمید مطهری را می‌پسندم، او کمک یحیی بوده و می‌دانست با فوتبال دفاعی می‌تواند یک تساوی بگیرد اما فوتبال زیبا را فدای تساوی نکرد. مطهری دوست دارد مردم فوتبال زیبا ببینند و از آن لذت ببرند. نساجی در پایان فصل جزو 5 تیم برتر جدول قرار می‌گیرد، چون فوتبال خوبی ارائه می‌دهد.

این پیشکسوت درباره نیمکت بلاتکلیف تیم ملی فوتبال گفت: انتخاب من گزینه داخلی است، یکی از بین امیر قلعه‌نویی یا جواد نکونام، البته یحیی گل‌محمدی هم خوب است ولی فکر نمی‌کنم علاقه‌ای برای این کار داشته باشد. علی دایی هم انتخابی است که هیچ کسی روی آن حرفی نمی‌زند، اما خودش نمی‌آید. اگر مربی خارجی بیاورند پول‎‌مان را در جوی آب ریخته‌ایم. مربی خارجی فقط به درد تیم‌های پایه می‌خورد. شما هر چیزی یاد می‎گیری در مدرسه است، در لیسانس همه چیز در فرد نهادینه شده؛ مربی خارجی هم همین‌طور است، در پایه فقط جواب می‌دهد. این ضعف فدراسیون است که اینطور به خارجی‌ها پول می‌دهد. تا حالا دیده‌اید ما چیزی از خارجی‌ها بگیریم؟ فرد خارجی پولش را راحت می‌گیرد و می‌رود.

شاه‌محمدی تأکید کرد: جواد نکونام مگر بیرون از ایران کار نکرده؟ اطلاعات، افکار و تیمش خوب است، ما کار او را در فولاد دیدیم و یک بار هم برای تیم ملی امتحانش کنند. اگر یکی را از بیرون بیاورند، 400 سال دیگر هم قهرمان آسیا نمی‌شویم چون نه ساختار داریم، نه فدراسیون، نه باشگاه، نه زمین؛ واقعیت این است که با این وضعیت چیزی نمی‌شویم و بی‌دلیل پول به خارجی‌ها ندهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان