//
کدخبر: ۳۸۱۶۵۴ //

سیاوش یزدانی روی اعصاب هواداران استقلال رفت

لحن صحبت‌های مدافع مشهدی تیم استقلال با یک هوادار به شدت مورد انتقاد طرفداران استقلال قرار گرفت.

سیاوش یزدانی روی اعصاب هواداران استقلال رفت
به گزارش فرتاک نیوز،
 

گروهی از هواداران برای دیدار با اعضای هیئت مدیره به محل کمپ ناصر حجازی رفته بودند.

این افراد وقتی متوجه خروج بازیکنان شدند برای صحبت با شاگردان ساپینتو سعی داشتند با آنها از نزدیک درد دل کنند.

یکی از این بازیکنان سیاوش یزدانی بود که در حین خروج، مورد سوال هواداری قرار گرفت اما او پیش از سوار شدن به ماشین جمله ای به این هوادار گفت که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد.

همین یک جمله کافی بود تا بعد از انتشار فیلمش در فضای مجازی (مانند صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی) با واکنش تند طرفداران استقلال مواجه شود.

هواداران استقلال خطاب به سیاوش یزدانی نوشته بودند که بهتر است به جای درگیر شدن با هواداران و حاضر جوابی برای آنها تمرکزش را روی کارهای فنی و عملکرد خودش بگذارد.

تعداد دیگر خطاب به او نوشته بودند حالا خوب است در طول این فصل کلا دو بار برای استقلال به میدان رفته و این قدر برای هوادار گردن کلفتی می‌کند.

یادآور می‌شود؛ سیاوش یزدانی در فصل جاری در دیدار هفته سیزدهم و پانزدهم مقابل صنعت نفت آبادان و تراکتور به میدان رفت و پیش از این آخرین بار در بهمن ماه سال گذشته و قبل از سرباز شدن برای استقلال بازی کرده بود و طی این مدت در هیچ مسابقه رسمی حضور نداشت.

گروهی دیگر از طرفداران استقلال نیز این موضوع را به یاد سیاوش یزدانی آورده بودند که او باید همیشه جلوی هوادار سر خم کند چون اگر هواداران نباشند آنها هم قراردادهای چندین میلیاردی نمی‌بندند و بازیکن چند صدمیلیونی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان