//
کدخبر: ۳۸۱۵۶۹ //

اتفاق عجیب در فوتبال ملی؛ فغانی داور بازی تیم ملی ایران می‌شود؟

این سوال مهم پیش می‌آید آیا علیرضا فغانی ممکن است در مسابقات بین المللی برای تیم ملی فوتبال ایران سوت بزند؟

اتفاق عجیب در فوتبال ملی؛ فغانی داور بازی تیم ملی ایران می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در خبرها آمده است علیرضا فغانی به لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا اضافه شده است.

این بدین معنی است که او می‌تواند یکی از داوران برگزیده کنفدراسیون فوتبال آسیا در جام ملت‌های ۲۰۲۳ در دوحه باشد. هم چنین از آنجایی که فیفا محدودیت سنی برای داوران در بازی‌های بین المللی را برداشته است، او هم چنان می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۶ هم سوت بزند و در این صورت به عنوان یک داور ایرانی رکوردار سه دوره حضور در جام جهانی می‌شود. البته او حتی اگر به این تورنمنت راه پیدا نکند، می‌تواند تا سال‌های سال رکودار قضاوت در بازی‌های بین المللی باشد و رکوردهای او بعید به نظر می‌رسد به این زودی جابجا شود.

در مسابقات آتی بین المللی علیرضا فغانی نماینده فوتبال استرالیا است نه ایران. جالب اینکه فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش او را از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ خط زد!

حال این سوال مهم پیش می‌آید آیا او ممکن است در مسابقات بین المللی برای تیم ملی فوتبال ایران سوت بزند؟ در حالی که داور استرالیا به حساب می‌آید.

یکی از داوران بین المللی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال گفت: اگر چه علیرضا فغانی در جام ملت‌ها به عنوان داور استرالیا وارد مسابقات می‌شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به یقین می‌داند او داور ایرانی است و به همین خاطر برای قضاوت بازی‌های ایران انتخاب نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان