//
کدخبر: ۳۸۰۷۷ //

نوستالژی/ علی سامره در شبی که به کام فوتبال ایران تلخ شد

یکی از تلخ ترین بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر بحرین رقم خورد.

نوستالژی/ علی سامره در شبی که به کام فوتبال ایران تلخ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ۲۹ مهر ۱۳۸۰ در آخرین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ تیم ملی ایران در منامه به مصاف بحرین رفت و در دیدار همزمان عربستان میزبان تایلند بود. تا پیش از بازی های روز هشتم، ایران با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه اول در منطقه آسیا بود و عربستان سعودی با ۱۴ امتیاز تیم دوم؛ بنابراین شاگردان بلاژویچ با پیروزی برابر بحرین به طور مستقیم راهی جام جهانی می شدند، اتفاقی که نیفتاد و شب تلخی را برای تیم ملی رقم زد.

علی سامره یکی از بازیکنانی بود که توسط میروسلاو بلاژویچ و دستیارش برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی دعوت شد و در بازی برابر بحرین در شب تلخ منامه هم به میدان رفت. در آن زمان علی سامره پس از درخشش در استقلال به عنوان اولین بازیکن ایرانی به لیگ کالچو ایتالیا رفت تا در تیم پروجا بازی کند که البته در ایتالیا نتوانست بدرخشد و خیلی زود به استقلال بازگشت.

این تصویر مربوط به حضور علی سامره در دیدار ایران برابر بحرین است که در پایان با شکست ایران و پیروزی عربستان برابر تایلند، شاگردان بلاژویچ باید شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست داده و پس از شکست در مرحله پلی آف برابر جمهوری ایرلند، از راهیابی به جام جهانی ۲۰۰۲ بازماندند. سامره که فوتبال خود را از باشگاه مس رفسنجان شروع کرده بود، در سال ۱۳۹۲ در سن ۳۶ سالگی با پیراهن همین تیم از فوتبال خداحافظی کرد.

 

منبع: وب سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان