//
کدخبر: ۳۸۰۶۷۳ //

فرمول نجات ستاره قرمزپوش پیدا شد

هر چند گل‌های پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان را محمد عمری و سینا اسدبیگی به ثمر رساند اما ستاره این دیدار مهدی ترابی بود.

فرمول نجات ستاره قرمزپوش پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی ترابی ستاره نزول کرده پرسپولیس مدت‌ها بود که نتوانست نمایش موفقی ارائه دهد اما این بار در سیرجان دو پاس گل داد تا بیشترین تأثیرگذاری را روی نتیجه این مسابقه حساس بگذارد.

نزول مهدی ترابی از بازی و شکست پرسپولیس مقابل تراکتور در تهران آغاز شد. ابتدا پرسپولیس در تهران برابر تراکتور باخت و اولین شکست فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مهدی ترابی یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد! درادامه و در دیدار برابر سپاهان اصفهان نیز فقط سایه ای از مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم بر اساس آنالیز، آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره ۹ بوده است.

ترابی در این دیدارهای بعدی پرسپولیس نیز نه دریبل موفقی داشت، نه پاس گل زیادی داد و نه گل زد بلکه بیشتر درگیر جنگ فیزیکی با هافبک‌های حریف بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل جاری،  افت مهدی ترابی بود. او از بازی تراکتور تا همین یکی دو هفته اخیر نتوانتست عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرده است. خیلی‌ها می‌پرسیدند ستاره ملی‌پوش قرمزها که نقش مهمی در قهرمانی فصل قبل تیمش داشت چه زمانی به فرم خوب گذشته برخواهد گشت؟

بازی با گل گهر در سیرجان به این پرسش به بهترین شکل ممکن پاسخ داد؛ مهدی ترابی به عنوان پلی میکر و هافبک هجومی در قالب یک بازیکن شماره ۱۰ فرو رفت. یحیی گل محمدی در این دیدار مهدی ترابی را آزاد گذاشت که هر جایی دلش خواست سرک بکشد؛ از سمت راست خط میانی تا سمت چپ و پشت فروارد و نوک حمله! سرمربی پرسپولیس که به خوبی از هوش و درک تاکتیکی مهدی ترابی با خبر است به او اجازه داد بازیسازی کرده و گل بسازد و در عین حال بدون واهمه دریبل بزند و در زمین حریف جولان بدهد.

همین فرمول تازه این امکان را به مهدی ترابی داد که دوباره به اوج برگردانده و یک بازی ۶ امتیازی را نیز در سیرجان برنده شود. این درحالی است که ترابی در دربی و دیدار با پیکان به عنوان مهاجم بازی کرد اما نتوانست خوش بدرخشد و به نظر می‌رسد پُست جدید خودش را پیدا کرده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان