//
کدخبر: ۳۸۰۲۷۲ //

 انصراف کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی/شایعه یا واقعیت؟

نشست جدید هیات رئیسه سه شنبه هفته بعد برگزار می شود. ابتدا تصور می شد در این نشست فدراسیون فوتبال می خواهد در مورد سرمربی تیم ملی هم تعیین تکلیف کند.

 انصراف کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی/شایعه یا واقعیت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در نامه ای که از سوی هدایت الله ممبینی برای اعضای هیات رئیسه ارسال شده است؛ دستور جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیست و قرار است اعضای هیات رئیسه به مباحث دیگر بپردازند. البته گفته می شود هیچ گاه انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نخواهد آمد و معمولا رئیس فدراسیون فوتبال نظر نهایی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی را اعلام و از انتخاب صورت گرفته دفاع می کند و در نهایت اعضای هیات رئیسه به نام مطرح شده رای مثبت یا منفی خواهند داد.

در آستانه برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه خبری در فضای مجازی دست به دست می چرخد که کارلوس کی روش به دلیل انتقادات صورت گرفته علیه او از سوی تماشاگران تیم ملی و هم چنین فضای منفی علیه تیم ملی دیگر اشتیاقی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی ندارد و این موضوع را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است! بر همین اساس اعضای هیات رئیسه در نشست روز سه شنبه خود دیگر در مورد کارلوس کی روش بحث نخواهند کرد.

برای پی بردن به صحت و سقم این خبر با یکی از اعضای هیات رئیسه تماس گرفتیم که به ما توضیح داد: از این موضوع اطلاعی ندارد و چنین چیزی به او اعلام نشده است. این عضو هیات رئیسه از توضیح در مورد تیم ملی صرف نظر کرد و گفت: بر اساس آیین نامه جدید هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال حق مصاحبه در این زمینه را ندارند؛ مگر اینکه با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگی های لازم را بعمل بیاورند و این هماهنگی هم باید از سوی رسانه انجام شود.

قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی تا پایان جام جهانی بود و برای تمدید این قرارداد مهدی تاج می بایست تاییدیه اعضای هیات رئیسه را بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان