//
کدخبر: ۳۸۰۲۱۵ //

حمله همسر دی‌ماریا به رامی در دفاع از دروازه‌بان آرژانتین

آرژانتین برای سومین بار در تاریخش فاتح جام جهانی شد که رفتارهای عجیب امیلیانو مارتینژ دروازه بان ارژانتینی استون ویلا در جشن های قهرمانی به شدت سوژه شد.

حمله همسر دی‌ماریا به رامی در دفاع از دروازه‌بان آرژانتین
به گزارش فرتاک نیوز،

رفتارهای زشت امیلیانو با جایزه دستکش طلایی و بغل کردن نوزاد عروسکی با چهره امباپه به شدت جنجال ساز شد. عادل رامی بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در انتقاد از رفتار امیلیانو مارتینز گفت که این دروازه بان به "نفرت انگیزترین" فوتبالیست دنیا تبدیل شده است. کمی بعد دی ماریا به دفاع از امیلیانو پرداخت و گفت:" ال دیبو بهترین دروازه بان دنیاست. جای دیگری گریه کن." عادل رامی ساکت ننشست و تصویری از توییت های دی ماریا در زمان شکست و پیروزی تیمش منتشر کرد و خطاب به او نوشت:" به من یاد می دهی که چطور گریه کنم، آنخل؟"

حالا خورخلینا کاردوسو همسر دی ماریا نیز وارد این جنگ در فضای مجازی شده و نوشته است:"انخل به تو یاد می دهد که چطور گریه کنی، البته می تواند به تو یاد بدهد که چطور مثل یک جنتلمن با یک زن برخورد کنی و در فینال ها گل بزنی."

در حقیقت به نظر می رسد که اشاره همسر دی ماریا به رابطه جنجالی عادل رامی با پاملا اندرسون بازیگر سرشناس هالیوود باشد. در ان زمان پاملا مدعی شده بود که عادل رامی از نظر جسمی و روحی او را آزار داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان